Call Me kunderne er glade og tilfredse

KORT NYT: Det Telia-ejede teleselskab Call Me vinder kundepris for andet år i træk.

Call Me logo

Call Me

Mobilbranchen er ofte udskældt. Dårlig service, fejl i regninger og generelt dårlige image præger teleselskaberne. Heldigvis er der lyspunkter.

Call Me, Telias lavprisselskab, har for andet år i træk, vundet prisen som ”Danmarks bedste mobilselskab”. Det er Loyalty Group der har gennemført undersøgelsen Brancheindex Mobil.

Ifølge undersøgelsen har Call Me de mest loyale og tilfredse kunder. Det offentlige omdømme og selskabets serviceniveau scorer højt.

Teleselskaberne har håbløst dårlige image

Særligt kampagnen ”Tal ordentligt” har Call Me høstet meget opmærksomhed omkring, da det er en anderledes tilgang til kommunikation i mobilmarkedet.

Call Me har succes med sponseret undervisning

Mere til historien

Brancheindex Mobil 2016 er udført blandt 2.830 privatkunder i maj og april 2016.


Om John G.

John G. er journalist, mobilekspert og foredragsholder. Han skriver artikler, analyser og anmeldelser til bl.a. Ekstra Bladet og Jyllands-Posten. Du kan også opleve John G. som ekspert i medier som DR, Aftenshowet, Go' Aften Danmark, TV 2 News og DR P3, samt en lang række radioer og udgivelser.