Plenti har fået flyvende start og kapret 20.000 kunder
Mobilselskabet Plenti har på omkring fem måneder kapret 20.000 kunder, men der er stadigvæk lang vej til deres eget mål.
Plenti har på omkring fem måneder fået kapret 20.000 mobilkunder, men trods den flyvende start så er der fortsat langt til selskabets officielle mål.
- "Med 20.000 kunder i butikken lige efter en sommerferie er vi meget tilfredse, og vi regner fortsat med at nå vores mål om 100.000 abonnenter inden for de første par år," udtaler Peter Mægbæk, medstifter og direktør i Plenti.
- Plenti - ét selskab, ét abonnement
Plenti lancerede deres første pakkeprodukt i marts, men kom med endnu et angreb på de øvrige mobilselskaber lige inden sommerferien – nemlig fri data, fri tale og fri SMS/MMS for kun 119 kroner om måneden. Her var indholdstjenesterne pillet ud.
- Plenti lancerer et rent lavpris-mobilabonnement
Grunden til Plenti har lanceret deres seneste produkt er, at det ikke er alle der har interesse for den store pakke med underholdningsprodukter. Og da Plenti jagter kundevolumen, så handler det om at være aggressiv i konkurrencen om mobilkunderne.
- Alt er (ikke) inkluderet hos Plenti
- "En tommelfingerregel i forhold til vores egne beregninger er, at hvis vi har en 30-40.000 kunder inden for de første par år, er forretningen selvkørende. Men vores ambition er højere: Vi mener, at vi skal op på 100.000 inden for det første år eller to," har Peter Mægbæk sagt til Computerworld.
Mere til historien
Bag Plenti er Peter Mægbæk, som har en fortid i henholdsvis Fullrate og Viasat, og Morten Strunge, der stod bag teleselskabet Onfone og også er stifter og direktør hos Mofibo.
Læs også:
- Plenti hæver grænsen for datadeling til 20 GB
For tredje gang i træk har CBB Mobil vundet prisen for mobilbranchens mest tilfredse og loyale kunder.
(mere…)Sony er på vej med en ny abonnementstjeneste til PlayStation. Se den danske pris her.
(mere…)Chapter lukker for ubegrænset lytning hos Telmore Play-kunderne.
(mere…)YouSee har annonceret, at der er prisstigninger på vej på mere end 10 procent til omkring 300.000 fastnetkunder.
(mere…)Nye tal fra Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen viser, at mere end hver femte betaler for et abonnement, som de ikke bruger. Har du styr på dine?
(mere…)Du kan selv lave et tele-pristjek og se om du har det bedste om billigste mobilabonnement. Læs her hvordan du sammenligner telepriserne.

####
Mobilen er en essentiel del af hverdagen for rigtigt mange. De fleste går derfor også op i at have en god og solid telefon, som kan leve op til de mange krav og ønsker, som de fleste har i dag. Det er uanset om man har brug for et godt kamera, stærke processer, en holdbar skærm, eller et elegant design.
Ligeså vigtig som mobilen er, er dog også det mobilselskab, som man har tilknyttet. Uden det rette abonnement, så er de fleste telefoner ikke meget værd.
Der er dog mange mobilselskaber på markedet. Det kan derfor være svært at vælge det rette abonnement. Gennem den rette guide online, har man dog mulighed for, at sammenligne abonnementer og se efter deres forskellige fordele og altså ikke blot deres prisforskelle.
På mp.dk kan du få detaljerede sammenligninger, over de bedste mobilselskaber på markedet, så du kan finde det helt rette til dig.
Gennemskuelighed med priserne
I tilfælde af de fleste mobilselskaber, så er det ikke så ligetil med priserne.
Der er naturligvis den månedlige pris, hvor man lægger langt den største del af sine omkostninger. Det er dog også vigtigt at holde øje med de andre priser, som er forbundet med et abonnement.
Med guiden i ovenstående link kan du også sammenligne priserne for oprettelse ved et bestemt mobilselskab. Samtidig kan du også se, om der er en bindingsperiode hos de forskellige selskaber. Her kan der nemlig ofte ligge visse skjulte gebyrer, især hvis du ikke er opmærksom på bindingsperioden.
Find det rette tilbud
Det rette mobilselskab kan ofte stå og falde på et særligt tilbud, hvis du vælger at oprette dig hos dem. Disse særlige tilbud bliver også oplistet på mp.dk, så du ikke blot kan sammenligne priserne for de forskellige selskaber, men også de ekstra fordele, som du kan få ud af at oprette dig ved selskabet.
Ofte kan du modtage specielle priser, gavekort eller andre fordele, som kan gøre et bestemt selskab endnu mere tiltalende.
Mere information og flere detaljer
Udover omkostninger, så kan du finde detaljer omkring selskabernes tekniske services. Det er ting som mængden af data i abonnementet, hvilket netværk som selskabet benytter og hvordan fordelene er i udlandet.
Naturligvis kan du også se, om det specifikke selskab har gode anmeldelser og ratings. På denne måde finder du kun de bedste og mest anvendte selskaber. Med den rette information og specifikke detaljer, kan du blive klar med det helt rigtige abonnement til netop dine behov.