ReShopper lanceres internationalt

Den danske app, ReShopper, der i al sin enkelthed er ”et loppemarked på mobilen” lanceres nu internationalt.

ReShopper applikationen (Foto: ReShopper)

ReShopper applikationen (Foto: ReShopper)

Den danske applikation ReShopper, der blev lanceret tilbage i oktober 2012, er blevet utrolig populær, hvilket blandt andet har vist sig ved, at de vandt prisen for Danmarks Bedste Børneapp i 2015.

Men den danske succes er ikke nok for folkene bag ReShopper. De satser nu på en international lancering. Det skriver DR.dk.

- Artiklen fortsætter efter annoncen -

Dansk secondhand-app satser på udlandet

Modsat Den Blå Avis og Gul & Gratis, så er der i ReShopper kun opslag inden for en radius mellem 1-20 km. Den korte distance gør det hurtigt og nemt for brugerne at afhente de købte varer hurtigt.

ReShopper er downloadet mere end 200.000 gange på Android og iOS – og indtil videre i år er der oprettet mere end 1.5 millioner opslag.

Android-brugere får redesignet DBA-app

– ”Vi har ramt noget i markedet, som ikke var der, og det tror vi på, kan gentage sig andre steder,” siger Nikolai Johannesen, der er en af mændene bag ReShopper applikationen.

Indtil videre er applikationen lanceret i Sverige og Holland, men stifterne har mod på flere markeder.

Mere til historien

Applikationen kom først til Android platformen i maj måned 2015, hvor den havde flere år på bagen på iOS-platformen.


Om Lene Birkeslund

Lene er IT-journalist. Siden 2006 har hun dækket mobilbranchen og utallige produktlanceringer. Hver dag er hun opdateret på den seneste udvikling og kommende trends.