Telenor forsætter shop-in-shop strategi

På trods af en nylig fyringsrunde og flere  butikslukninger, så satser Telenor forsat på et samarbejde med Bilka via shop-in-shop strategi.

Telenors kunder vil i de kommende år forsat kunne blive serivceret og købe Telenors produkter i de såkaldte shop-in-shop butikker, som teleselskabet har i Bilkas varehuse.

Telenor har forlænget sin kontrakt med Dansk supermarked, så alle 18 shop-i-shop butikker forsat er en del af butiksindretningen i Bilka. Det skriver Telenor i en pressemeddelelse.

Telenor butik

Telenor på gågaden i Odense  (Foto: MereMobil.dk)

De 18 shop-in-shop butikker vil dog komme til at se lidt anderledes ud, da Telenor har valgt at re-designe butikkerne, så de både kan betjene privat og nu også erhvervskunder.

Telenor lukker flere butikker

Det fornyede samarbejde og de re-designede shop-i-shop butikker er udtryk for et ønske om at være tilgængelig for kunderne og sikre en god kundeoplevelse, uanset hvilken Telenor butik, man besøger.

-”Det er afgørende for os at være der, hvor kunderne er. Derfor er vi rigtig glade for at kunne forlænge vores kontrakt med Dansk Supermarked om shop-in-shops i 18 Bilka-butikker i hele Danmark. Med samarbejdet gør vi det nemt for vores kunder at besøge en Telenor-butik og købe et abonnement eller få service og rådgivning. Vores investering i et re-design skal sikre, at kunderne altid får den samme gode serviceoplevelse, uanset hvilken Telenor-butik, de besøger,” siger Lars Thomsen, Kommerciel Direktør i Telenor Danmark.

Bilka er den varehuskæde med flest besøgende i Danmark, og det skaber ifølge Lars Thomsen en ideel platform for Telenor – en platform der giver mulighed for krydssalg til gavn for både Telenor og Dansk Supermarked.

Fyringsrunde hos Telenor

Mere til historien

Telenor havde tidligere shop-in-shop butikker i Føtex varehusene, men blev lukket i starten af 2014.  Telenor har i dag 63 butikker fordelt over hele landet.

 


Om Johnny K. Olesen

Johnny er freelance-journalist med en meget bred viden indenfor forbrugerelektronik. Hans speciale er netværksteknologier, og andre usynlige teknologier, der er essentielle for forbrugernes oplevelse, men som ikke altid er synlige for dem.