Direktørens blog
BLOG: Google har fuldstændig kuk i deres branding. Løbende navnændringer forvirrer forbrugerne.
Direktørens blog: Alle teleselskaber sælger det samme. Branchen skal genopfindes, og det er ikke nok blot at sælge minutter.
Direktøren blog: Prisdumping duer ikke i fremtiden. Det er et udtryk for manglende innovation. Telebranchen skal lære om følelser og at det er okay med få, men loyale kunder.
Direktørens blog: Danskerne lærte at sige Hyundai, Toyota og Orange. Nu er turen kommet til mobilmarkedet hvor nye brands som Xiaomi og ja, Huawei skal ind i ordforrådet.
Direktørens blog: Telebranchen har levet godt af høje udlandstakster. I 3 indrømmer vi, at der sættes penge til, ved at tilbyde kunderne billig data i udvalgte lande.
Direktørens blog: En fremtrædende teledirektør erkender, at branchen ikke har behandlet kunderne godt nok. Han peger på, at der skal gøres hovedrent i branchen.
Direktørens blog: Nokia-chef giver sit bud på, hvilke fem tendenser der bliver gældende i løbet af 2014 på smartphone- og tabletmarkedet.
KOMMENTAR: Fitnessarmbånd, smartwatches og store skærme vil tegne 2014. Det er konklusionen efter Mobile World Congress lukkede.
Direktørens blog: Phablets er kommet for at blive, og jeg bruger dem selv – men det krævede mod at springe på, og var for mig grænseoverskridende.
Hvad mener den adm. direktør? Og bruger han / hun selv teknologien? MereMobil.dk giver dig adgang til holdninger fra topledere i den danske telebranche.