Disney+ klar til massivt indtog på nye markeder

Streamingtjenesten Disney+ kan formentlig få langt flere abonnenter i 2022, da de udvider tilgængeligheden til 42 nye lande i løbet af i år.

Disney+ logo

Disney+ planlægger, at udvide tjenesten til mange nye markeder i 2022. Alene i år vil Disney+ blive tilgængelig på mere end 50 nye markeder. I Danmark fik vi Disney+ den 15. september 2020.

Disney har i en pressemeddelelse afsløret en liste med 42 nye lande og 11 territorier, som inkluderer Mellemøsten, Afrika, Asien og Europa.

Disney+ ændrer fokus til de voksne

Lanceringen inkluderer blandt andet Færøerne, der ikke har adgang til tjenesten nu.

Listen med de nye lande er som følger: Albanien, Algeriet, Andorra, Bahrain, Bosnien-Hercegovina, Bulgarien, Kroatien, Tjekkiet, Egypten, Estland, Grækenland, Ungarn, Irak, Israel, Jordan, Kosovo, Kuwait, Letland, Libanon,Libyen, Liechtenstein, Litauen, Malta, Montenegro, Marokko, Nordmakedonien, Oman, Palæstina, Polen, Qatar,Rumænien, San Marino, Saudi-Arabien, Serbien, Slovakiet, Slovenien, Sydafrika, Tunesien, Tyrkiet, Forenede Arabiske Emirater, Vatikanstaten og Yemen.

TIP: Så meget koster streaming på elregningen

Det meldes ikke noget om, hvornår tjenesten er klar i de forskellige lande, men det sker formentlig jævnt fordelt ud over året.

Disney+ koster 79 kroner om måneden i Danmark.

Mere til historien

Kulturministeriet stod bag en rapport i 2021, som viste hvilke streamingtjenester danskerne har og hvilken der er favoritten.

Disney klar med tilbud på reklame-abonnement

Disney+ er klar med et skarpt tilbud på deres reklamebaserede abonnement.

(mere…)
Hvor meget vil du betale for Netflix?

Analytikere forudser at vi endnu ikke har set de sidste prisstigninger fra Netflix.

(mere…)
Viaplay hæver prisen markant

En stor prisstigning er en realitet i dag hos Viaplay. Begrundelsen lyder, at oplevelser generelt er blevet dyrere. 

(mere…)
Disney+: Stop med at dele dit login

Netflix har haft succes med det. Nu går Disney+ også i gang med at opfordrer brugerne til at stoppe deling af loginoplysninger.

(mere…)
Google TV er blevet en reklamesøjle

Der er ikke længere kun reklamer for nye serier og film på Google TV – nu vises også reklamer for f.eks. fastfood.

(mere…)
Medie: Facebook er i frit fald

Danskernes brug af sociale medier - især Facebook - falder. Netflix er også på retur, mens stort set ingen danskere streamer Pluto TV.

(mere…)
Subscribe - få opdateringer på tråden
Notify of
0 Kommentarer
Inline Feedbacks
Se alle kommentarer
Kom et skridt foran
Vil du være fuldt opdateret på de seneste nyheder, anmeldelser samt trends og tendenser i mobilbranchen? Få de seneste vurderinger først i vores nyhedsbrev.
Gå til tilmeldingssiden
Vi dækker den bærbare teknologi – smartphones, tablets, smartwatches, forbrugerstof og bringer baggrundshistorier og guides. MereMobil.dk har en ambition om at være den primære kilde at gå til, hvis du ønsker viden om branchen, der hver dag har enorm betydning for os alle.
© 2024 MereMobil.dk. Alle rettigheder forbeholdt.
magic-wandarrow-right-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram