Call Me-kunder snydes for iPhones

Teleselskabet Call Me er mødt af vrede kunder, da de første iPhone 6-kunder blev sendt til dem bagerst i køen, grundet en teknisk fejl.

Call Me logo

Call Me logo

En teknisk fejl har sendt mange af selskabets Call Mes kunder, der var forrest i køen til salgsstarten på de nye iPhone 6-modeller, om bagerst i rækken. Det skriver Ekstra Bladet.

Apple frigiver opdateringen iOS 8.0.2

– “Det er rigtigt, at der er sket en teknisk fejl. Vi ved, at folk har ventet, og vi er selvfølgelig ekstremt kede af det. Vi ved godt, at vi ikke kan lægge et plaster på såret, der gør alle glade, men vi har tilbudt de ramte et halvt års gratis abonnement som trøst,” siger Call Mes administrerende direktør Hanne Lindblad til Ekstra Bladet.

WEB-TV: iPhone væltede endnu engang byen

Apple leverer telefonerne drypvis den næste tid, hvilket betyder der kun går nogle dage, før de skuffede kunder får deres telefoner.

Call Me havde gjort så det var deres mest loyale kunder, der kunne skrive sig op først, det betyder også det desværre er dem der er blevet ramt, fortæller Hanne Lindblad.

Stadig iPhones til danskerne

Der var tusindvis af kunder på venteliste, hvilket også har ført til mange sure henvendelser, men der var også kunder, som sætter pris på det halve års gratis abonnement Call Me har valgt at give til de uheldige.

Mere til historien

Der har været mange skriverier om iPhone 6 kan bøjes. Dette er Apple nu kommet med et officiel statement på.


Om Lene Birkeslund

Lene er IT-journalist. Siden 2006 har hun dækket mobilbranchen og utallige produktlanceringer. Hver dag er hun opdateret på den seneste udvikling og kommende trends.