CBB Mobil har fortsat de mest tilfredse kunder
Hvor tilfreds er du med dit teleselskab? Se listen her.
Analysefirmaet Loyalty Group er klar med resultatet af deres årlige undersøgelse, hvor de finder det teleselskab, som har de mest loyale og tilfredse kunder.
De seneste fire år er det CBB Mobil, der har vundet. Og i år er det ikke spor anderledes. CBB Mobil kan for femte år i træk bryste sig af at være det selskab som har de mest loyale mobilkunder.
Loyalty Group har i undersøgelsen forhørt sig hos selskabernes egne kunder og spurgt til deres oplevelser som kunder – dette er så målt på overordnet tilfredshed og attraktivitet.
Der er generelt ikke nogle af teleselskaberne, som har klaret sig dårligt. Ifølge undersøgelsen er kunderne overvejende tilfredse med deres teleselskaber. Tidligere har teleselskaber ellers været meget udskældt.
LÆS MERE: Telekunder får sjældent medhold i klager over teleselskaber
-”Man kan generelt sige, at det er den højeste score, som teleselskaberne har fået nogensinde, og danskerne er altså mere og mere tilfredse med deres mobiludbydere,” siger Lars Jepsen, researchchef ved Loyalty Group, til BT.
Det er to lavprisselskaber, som er øverst på listen. Nemlig CBB Mobil og Oister, mens Telia, YouSee Mobil og Telenor er de tre dårligst placerede. Det var i øvrigt også Oister, der havde andenpladsen sidste år. Så CBB Mobil og Oister følges altså pænt ad.
Det er i øvrigt en bedre pris, som er den største årsag til, at kunder skifter mobilselskab. Mens bedre dækning og forskellige samlefordele følger efter.
Mere til historien
Der er 4.580 danskere, som har deltaget i undersøgelsen og vurderet deres teleselskab i 2024.
Læs også:
Nu bliver OK Mobil til CBB Mobil