Se dette års mest populære Snapchat-linser
Mange elsker de forskellige linser på Snapchat. Du kan her se hvilke, der har været de mest benyttede i år.
Snapchat er ligesom App Store og Google Play Store ude med deres ”tilbageblik” på året der er gået og hvilke linser, som er de mest populære.
Så bruger du Snapchat, så kan du altså nu se dit personlige ”tilbageblik” på året der gik.
Så mange danskere bruger Snapchat
De mest benyttede linser i 2023 var:
- Baby Cheeks
- Anime AI
- AI Universe
- Sibling
- Goofy Gaze
Sidste år var det linsen “Crying Lens”, der var den mest brugte. Personligt synes jeg også, at den og dette års vinder “Baby Cheeks” er langt sjovere end f.eks. Anime AI.
Mens de mest populære øjeblikke var:
- Valentinsdag; hvor nogle snapchattere delte deres datespots og -historier.
- Musikfestivaler; hvor der var alt fra moden på festivaler til musikoplevelser og oplevelser med snapchatternes venner.
- Halloween; for at fejre Halloween delte snapchattere deres bedste kostumer, samt huse m.v. der var flot dekoreret.
Igen i år rejse snapchatterne også ud i verden. Det sted flest har markeret er:
- Dubai Mall
- Magic Kingdom Park
- Eiffeltårnet
- Times Square
- Fenwey Park
Dette kan du også bruge Snapchat til
Sidste år offentliggjorde Snapchat også, hvilke sange der var brugt mest på Snaps, samt hvilke TV-serier og Film, der var nævnt mest. Dette har de ikke offentliggjort i år.
Mere til historien
Snapchat fik i år ret stor kritik for deres “My AI”, som er en chat-robot mange børn og unge er skræmte for. Der er flere børn og unge, som gør brug af denne flere gange om ugen.