CBB Mobil har vundet to kundeservice-priser

KORT NYT: Det tyder på, at CBB Mobil i øjeblikket er det mobilselskab, der yder den bedste kundeservice. De høster priser endnu engang.

CBB
CBB Mobil har vundet endnu en kundeservice-pris

Vi har tidligere haft skrevet, at de små teleselskaber slår de store, hvilket tydelig ses i Brancheindex 2021 fra Loyalty Group, hvor de vandt Loyalty Award 2021. Generelt klarer de små selskaber sig langt bedre end de store selskaber. 

De billige mobilselskaber slår de dyre

CBB Mobil blev topscoreren efterfulgt af Call Me og Oister. 

Det er ikke kun i Brancheindex, at CBB Mobil klarer sig godt. De har nemlig også netop vundet to kundeservice-priser ved CX Day 2021. Dette er DI Handel og Wilke, som har afholdt dette.

CBB Mobil vandt Kundeserviceaward 2021, der er den samlede pris for bedste kundeservice. Derudover løb de også med førstepladsen i kategorien Bedste Digitale Kundeservice på tværs af alle brancher.

-”Jeg er vildt glad og stolt af den teamindsats, som priserne er udtryk for. Det viser, at det betaler sig at have et stærkt kundefokus på tværs af alle afdelinger og i alle projekter, vi arbejder med,” siger CBB-direktør Nikolaj Boserup.

Mere til historien

Der sælges nu flere 5G-telefoner herhjemme end 4G-telefoner.

Læs også:
Telekunder får sjældent medhold i klager over teleselskaber

CBB Mobil lader dig mixe mobil og streaming

CBB Mix er navnet på et nyt koncept, der lader mobilkunderne, kombinere mobiltelefoni og streamingtjenester.

(mere…)
CBB vinder atter prisen for Danmarks mest tilfredse mobilkunder

For tredje gang i træk har CBB Mobil vundet prisen for mobilbranchens mest tilfredse og loyale kunder.

(mere…)
Her er prisen på PlayStations nye abonnementer

Sony er på vej med en ny abonnementstjeneste til PlayStation. Se den danske pris her.

(mere…)
Ubegrænset lytning i Chapter forsvinder hos Telmore

Chapter lukker for ubegrænset lytning hos Telmore Play-kunderne.

(mere…)
Fastnet bliver nu endnu dyrere hos YouSee

YouSee har annonceret, at der er prisstigninger på vej på mere end 10 procent til omkring 300.000 fastnetkunder.

(mere…)
Mange har ikke styr på deres abonnementer – har du?

Nye tal fra Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen viser, at mere end hver femte betaler for et abonnement, som de ikke bruger. Har du styr på dine?

(mere…)
Subscribe - få opdateringer på tråden
Notify of
0 Kommentarer
Inline Feedbacks
Se alle kommentarer
Kom et skridt foran
Vil du være fuldt opdateret på de seneste nyheder, anmeldelser samt trends og tendenser i mobilbranchen? Få de seneste vurderinger først i vores nyhedsbrev.
Gå til tilmeldingssiden
Vi dækker den bærbare teknologi – smartphones, tablets, smartwatches, forbrugerstof og bringer baggrundshistorier og guides. MereMobil.dk har en ambition om at være den primære kilde at gå til, hvis du ønsker viden om branchen, der hver dag har enorm betydning for os alle.
© 2023 MereMobil.dk. Alle rettigheder forbeholdt.
magic-wandarrow-right-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram