OnePlus ændrer branding strategi – nyt logo
I nærmeste fremtid ændrer OnePlus deres brandingstrategi, bekræfter Pete Lau fra OnePlus. Et nyt logo er i også spottet. Se det lækkede logo her.
OnePlus har de senste seks år mere eller mindre haft den samme branding og genkendelighed. Det være sig med det samme logo, samme farver (rød/hvid), samme skrifttype mv. Men det ser ud til snart at ændre sig. Måske allerede denne uge.
I et indlæg på OnePlus forum har Pete Lau annonceret, at firmaet vil ændre deres brandingidentitet onsdag den 18. marts 2020. Beskeden er ifølge Pete Lau givet til deres ”community medlemmer” samtidig med OnePlus’ ansatte. Forklaringen på dette er, at de også er en del af ”familien” og derfor fortjener at få beskeden om ændringen samtidig.
OnePlus 8 Pro kommer med 30W trådløs opladning
Pete Lau fortæller intet omkring ændringen af deres branding eller kommer eksempler på det. Dog fortæller han at ændringen af betydelig karakter.
Der har været lækket logoer, hvilket viser en ændring, men ikke specielt radikal. Den største ændring er nok farverne, som ikke længere er rød og hvid, men i stedet sort og hvid. Skrifttypen har ændret sig, så det tydeligt ses, men er dog ikke radikalt. De nye logoer er lækket på Weibo. Det skriver 9to5Google.com.
Det er spændende om disse holder stik. For måske det trods alt er for kedeligt?
Hvad tror du? Tror du, at de lækkede logoer er det nye fra OnePlus?
MereMobil.dk følger spændt med og glæder os til at se de officielle, som hvis planen holder, vil blive afsløret allerede i morgen. De nye logoer ventes, at være klar til OnePlus 8-serien lanceres.
OnePlus 8 Pro spottet i hænderne på Robert Downey Jr.
Mere til historien
Der svirrer også rygter om, at OnePlus-ejerne (BBK Electronics) i samarbejde med Huawei på en alliance, der skal skabe en stærk konkurrent til Google Play Store.