Nu fortæller 3 hvis dit abonnement er forkert

Det er nyt for offentligheden, men 3 har de forgangne år løbende tjekket kundernes abonnementer. Nu frigives informationerne til kunderne.

3 fortæller om "Abonnementstjek" (Foto: MereMobil.dk)

3 fortæller om “Abonnementstjek” (Foto: MereMobil.dk)

Hvilket mobilabonnement er det rigtige for dig? Det er tit et godt spørgsmål, da markedet er fyldt med forskellige abonnementer hos mange  teleselskaber. Det kan derfor være noget af en jungle, at finde det helt rigtige abonnement, som matcher forbruget.

Teleselskabet 3 har de seneste par år tjekket deres kunders mobilabonnementer lejlighedsvis, men nu gør de servicen generel for alle deres kunder.

Det betyder, at kunderne hver tredje måned får et abonnementstjek, der skal afgøre, om kunden er placeret på et mest optimale abonnement hos 3.

Der søges kun mellem de abonnementer, som 3 tilbyder, men der kan alligevel være penge at spare, ligesom kunderne også kan få beskeden ”Du har det helt rigtige abonnement”.

– “Vi har brugt denne beregningsmotor i over to år, men det er først nu, at vi kommunikerer det bredt ud. Vi ved det har en god effekt på kundernes loyalitet,” siger David Elsass, direktør for privatmarkedet hos 3 Danmark, til MereMobil.dk

Skifter automatisk til et billigere abonnement

Får du eksempelvis beskeden ”Spar 30 kr./mdr. ved at skifte dit abonnement”, så sker abonnements-skiftet automatisk, hvis du klikker ”skift abonnement”. Oplysningerne kommer i en mail direkte til kunderne, og kun til dem som har accepteret at modtage informationer fra selskabet.

 – Teleselskabet 3 dropper roaming aftale med TDC

3 vil ikke oplyse hvor mange kunder de forventer vil skifte abonnement, men fremhæver, at de fleste vil kunne spare penge. Det kan enten være fordi de ikke bruger alt deres taletid, mængden af data m.m. Eller også fordi de for ofte køber tillægspakker og dermed har for lidt inkluderet i det nuværende abonnement.

Mere til historien

Når en festival, som Roskilde Festival, løber af staben, så kræver det noget – også af mobilnetværket. Derfor gøres der meget for at sikre god dækning. Se mere om dette i indslaget herunder.

 

Oister: Sneen daler og prisen falder

Selvom sneen ikke daler ned, så har Oister holdt deres ord i den nye kampagne. Prisen er nemlig faldet på en række abonnementer.

(mere…)
Tegn nyt abonnement og få et SuperGavekort 

Leder du efter et godt tilbud på mobilabonnement? Tjek her! Du får et gavekort på 500 kr. med oveni ”hatten”.

(mere…)
Disse mobilabonnementer er billigere end en frysepizza

Har du IKKE brug for en kæmpe datapakke, så tjek det gode Black Week tilbud.

(mere…)
Spar penge – mange mobilabonnementer er sat ned netop nu

PRISOVERBLIK: Vi har samlet et udvalg af tilbud på mobilabonnementer, der er på "Black Friday"-tilbud.

(mere…)
Oister klar med gratis smartwatch

1.000 GB data / md, fri tale og et gratis Samsung-ur.

(mere…)
Oister ”Black Weeks”: Se denne uges tilbud

Black Friday varer hele måneden hos Oister. Se denne uges specielle tilbud. 

(mere…)
Subscribe - få opdateringer på tråden
Notify of
2 Kommentarer
Ældste
Nyeste
Inline Feedbacks
Se alle kommentarer
Kom et skridt foran
Vil du være fuldt opdateret på de seneste nyheder, anmeldelser samt trends og tendenser i mobilbranchen? Få de seneste vurderinger først i vores nyhedsbrev.
Gå til tilmeldingssiden
Vi dækker den bærbare teknologi – smartphones, tablets, smartwatches, forbrugerstof og bringer baggrundshistorier og guides. MereMobil.dk har en ambition om at være den primære kilde at gå til, hvis du ønsker viden om branchen, der hver dag har enorm betydning for os alle.
© 2024 MereMobil.dk. Alle rettigheder forbeholdt.
magic-wandarrow-right-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram