Betal parkeringen via BroBizz-aftalen
Nu kan BroBizz-aftalen også benyttes til mobilparkering fra EasyPark
Et nyt samarbejde mellem BroBizz A/S og EasyPark gør det nu muligt, at betale for parking med BroBizz-aftalen.
Ifølge en pressemeddelelse fra selskaberne muliggør det nye samarbejde, at danskere med en BroBizz kan betale for parkeringen ved 95 procent af alle udendørs parkeringsanlæg.
– “Vi er glade for at kunne tilbyde vores kunder denne nye service, som betyder, at de nu kan betale for parkering, både i Danmark og i andre europæiske lande, via deres BroBizz-aftale. Samarbejdet med EasyPark er vigtigt for os i arbejdet med at udvikle og forbedre vores tjenester, så vi hele tiden skaber flere fordele for vores kunder,” udtaler administrerende direktør i BroBizz A/S, Helle Bech, i pressemeddelelsen.
For at benytte EasyParks mobile parkeringstjeneste skal BroBizz-kunder tilmelde sig tjenesten, hvorefter kunderne kan benytte mobilen til at betale for parkeringen. Selve opkrævningen for parkeringen, bliver så betalt over ens normale BroBizz regning.
– “Det bliver nu muligt at samle alle betalinger for bilens færden på én konto, og så får vi mulighed for at tilbyde vores tjeneste til de 600.000 BroBizz-kunder. I forvejen arbejder EasyPark på at sikre mere intelligent parkering sammen med fx private p-operatører, bilproducenter og big data-eksperter – og nu også BroBizz. Den nye aftale er endnu et godt eksempel på at vejen til en mere sammenhængende infrastruktur går gennem udnyttelse af de digitale muligheder,” udtaler administrerende direktør i EasyPark, Morten Hother Sørensen.
EasyPark mobiltjenesten fungerer enten ved hjælp af en applikation på ens smartphones, via SMS eller via et opkald for at begynde, forlænge eller afslutte parkeringen.
Mere til historien
BroBizz benyttes i dag primært i Skandinavien, men selskabet har ambitioner om udbredelse i hele Europa.