Føtex nomineret til tre priser ved Danish Internet Awards
Applikationen Føtex Madunivers kan blive den store vinder ved Danish Internet Awards, hvor app’en er nomineret til tre priser.
Det er i Føtex lykkedes at skabe en applikation, som ikke alene hjælper kunderne med madlavningen og planlægningen, den har også fået stor anerkendelse i branchen.
Føtex kan gå hen og blive den store vinder ved Danish Internet Awards, hvor iPad-applikationen Føtex Madunivers er nomineret til hele tre priser. Det er i kategorierne Mobile Platform, Mobile Design og retailbranchens bedste digitale løsning ved DIA (Danish Internet Awards).
Størstedelen af salget i Føtex er i food kategorien, hvilket også gør det naturligt for Føtex at have applikationen, som koncentrerer sig om madlavning og lever op til deres motto ”Vi gør mere for dig”.
– “Vi har udviklet føtex Madunivers, fordi vi gerne vil støtte op om hele kundens indkøbsrejse fra inspiration før indkøbsturen til støtte i madlavningssituationen efter indkøbet. Sammen med vores mobil-app, føtex Indkøbshjælp, der assisterer kunderne på indkøbsturen, er vi et skridt nærmere at få ét samlet digitalt økosystem,” siger digital projektleder Kristine Fibæk Salmonsen.
Applikationens funktionaliteter byder på mange opskrifter, samt muligheden for at tilføje egne, importere fra andre sites og vælge favoritter, så de hurtigt og nemt kan findes frem igen. Når man først har valgt en opskrift, så kan ingredienserne tilføjes en indkøbsliste, som derefter kan synkroniseres med applikationen Føtex Indkøbshjælp.
Prisuddelingen finder sted i Cirkusbygningen den 9. april.
Mere til historien
Applikationen Føtex Madunivers er på dens første tre måneder downloadet omkring 45.000 gange, mens Føtex Indkøbshjælp er downloadet knap 245.000 gange.