Call Me klar med nyt reklameunivers
Call Me er klar med en ny reklamekampagne, der skal forsøge at styrke deres position på lavprismarkedet.
Call Me har netop præsenteret deres nye reklamekampagne, hvor komikeren Lasse Madsen spiller en række forskellige karakterer. Lasse Madsen er kendt fra Zulu Comedy Galla, DR Ultra og Klipfiskerne på TV 2.
Mottoet for kampagnen er: -”Nemt. Billigt. Punktum.”
-”I Call me har vi en stolt tradition for langvarige og loyale kundeforhold. Vores abonnementer er blandt markedets billigste, hvilket vi dog ikke har været gode nok til at kommunikere klart og konsistent til mulige, nye kunder. Vores profil i markedet skal derfor stå skarpere. Med vores nye kampagne gør vi derfor helt klart, at Call me står for billige og simple mobilabonnementer af høj kvalitet,” siger Head of Consumer & Channels hos Call Me, Lone Kyhl Hendriksen.
Call Me er netop kommet på andenpladsen i Brancheindex 2021 fra Loyalty Group når det kommer til kundetilfredshed. Generelt har de også for vane, at klare sig godt i de undersøgelser. De har siden 2015 været nummer ét fire gange.
De billige mobilselskaber slår de dyre
Det seneste tilbud fra Call me er fri tale og 40 GB data for 99 kroner om måneden.
To af de nyeste reklamevideoer fra Call me
Mere til historien
Du kan støde på den nye Call me kampagne på TV, online og øvrige platforme i den kommende tid.