Zenji er hoppet i nye klæder

Kvinde- og storby-mobilselskabet Zenji har justeret abonnementet og tilføjet en rabatklub til konceptet.

Zenji juni 2015

Zenjis abonnementer fra juni 2015.

Zenji har levet et stille liv siden november 2013, men nu er tiden kommet til en genopfriskning med nye klæder og justeret kundekoncept.

Starten gik den 10. juni 2015 klokken 12 med en ny website, nye abonnementer og en tilpasset strategi.

Zenji markedsfører sig som et medlemskab, fremfor mobilselskab, der kombinerer en kunde/fordelsklub med et mobilabonnement. Konceptet er stadig optjening af point, hvilket sker hver måned når abonnementet betales.

I abonnementet ”Guld Medlem” til 199 kroner om måneden konverteres de 100 af kronerne til 100 point med samme værdi. Pointene kan benyttes som betaling hos en række partnere, som samarbejder med selskabet. Derudover kan der opnås rabatter hos forskellige samarbejdspartnere.

Hvis Zenji skal være en god idé som mobilselskab, eller kundeklub, skal du overveje, som du er i stand til, at udnytte de point der optjenes. Bruges de ikke, har man jo betalt for meget for abonnementet. Er point med til, at skabe et forbrug man ellers ikke ville have haft, hvor der hos en partner købes noget, ud over pointbetalingen, er man blevet tilført en merudgift.

Oprindelig havde Zenji kun ét abonnement. Indholdet var fri tale, 10 GB data og fri SMS/MMS til 200 kroner om måneden, hvor de 100 kroner blev konverteret til point. Ud over det store abonnement har Zenji i dag også løsninger til henholdsvis 149 og 129 kroner om måneden.

Zenji har en struktur, der har fokus rettet mod shopping-interesserede storbykvinder, og selvom selskabet tidligere har benægtet denne udlægning, og sagt de for alle, så er det vanskeligt at forestille sig Jørgen fra Thyborøn være kunde hos Zenji.

Selskabet ejes af teleselskabet 3, der også står bag lavpriskonceptet Oister.

Direktørens blog: Priskig er et udtryk for manglende innovation
Oister sparker igen til priskrigen

Mere til historien

Mobilselskabet Zenji blev startet den 13. juni 2013 som Moji, men på grund af rettighedsproblemer med navnet lukkede selskabet hurtigt igen, og genopstod i november 2013 som Zenji.

Er Eesy dårligere end YouSee?

TIP: Får du dårligere dækning og lavere hastighed ved at vælge Eesy frem for YouSee?

(mere…)
Oister: Sneen daler og prisen falder

Selvom sneen ikke daler ned, så har Oister holdt deres ord i den nye kampagne. Prisen er nemlig faldet på en række abonnementer.

(mere…)
Tegn nyt abonnement og få et SuperGavekort 

Leder du efter et godt tilbud på mobilabonnement? Tjek her! Du får et gavekort på 500 kr. med oveni ”hatten”.

(mere…)
Disse mobilabonnementer er billigere end en frysepizza

Har du IKKE brug for en kæmpe datapakke, så tjek det gode Black Week tilbud.

(mere…)
Spar penge – mange mobilabonnementer er sat ned netop nu

PRISOVERBLIK: Vi har samlet et udvalg af tilbud på mobilabonnementer, der er på "Black Friday"-tilbud.

(mere…)
Oister klar med gratis smartwatch

1.000 GB data / md, fri tale og et gratis Samsung-ur.

(mere…)
Subscribe - få opdateringer på tråden
Notify of
1 Kommentar
Ældste
Nyeste
Inline Feedbacks
Se alle kommentarer
Kom et skridt foran
Vil du være fuldt opdateret på de seneste nyheder, anmeldelser samt trends og tendenser i mobilbranchen? Få de seneste vurderinger først i vores nyhedsbrev.
Gå til tilmeldingssiden
Vi dækker den bærbare teknologi – smartphones, tablets, smartwatches, forbrugerstof og bringer baggrundshistorier og guides. MereMobil.dk har en ambition om at være den primære kilde at gå til, hvis du ønsker viden om branchen, der hver dag har enorm betydning for os alle.
© 2024 MereMobil.dk. Alle rettigheder forbeholdt.
magic-wandarrow-right-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram