Zenji: Støt brysterne med dine point

Kræftens Bekæmpelse har indgået en aftale med teleselskabet Zenji Mobile. Mobil-kunderne kan donere deres optjente point til kampagnen Støt Brysterne.

Nu kan Zenji-kunder hjælpe Kræftens Bekæmpelse i deres arbejde med kræftramte og pårørende

Nu kan Zenji-kunder hjælpe Kræftens Bekæmpelse i deres arbejde med kræftramte og pårørende

Det 3-ejede mobilselskab Zenjo Mobile lader hver måned deres mobil-kunder optjene 100 kroners point, blot ved at være abonnent. Disse point kan bruges til gavekort hos Matas, Magasin, Baresso eller en af de andre gavekortspartnere hos selskabet, men nu kan de som noget nyt også bruges til Kræftens Bekæmpelse.

September måned er vanen tro ”Støt Brysterne”-måned hos Kræftens Bekæmpelse og kræft er noget, som berører rigtigt mange. Hver tredje dansker rammes af kræft og hver niende kvinde rammes af brystkræft.

– ”Vi ønsker, at være meget mere end et almindeligt mobilselskab. Det er baggrunden for, at vi hver måned forkæler vores kunder med gavekort og det er også derfor, at vi nu har lavet aftalen med Kræftens Bekæmpelse, så vi i fællesskab kan gøres en forskel,” siger Sanela Jankovic, salg- og marketingchef i Zenji Mobile.

Så nu kan du altså støtte et godt formål med dine point og være til gavn for andre med dine månedlige Zenji-point.

Mere til historien

Mobilselskabet Zenji gør tingene anderledes end de fleste andre selskaber, da de sammen med nogle af de andre ”mindre” spillere fjerner fokus fra de billige mobilabonnementer, men i stedet forsøger at give brugerne noget andet.


Om Lene Birkeslund

Lene er IT-journalist. Siden 2006 har hun dækket mobilbranchen og utallige produktlanceringer. Hver dag er hun opdateret på den seneste udvikling og kommende trends.