Zenji: Støt brysterne med dine point

Kræftens Bekæmpelse har indgået en aftale med teleselskabet Zenji Mobile. Mobil-kunderne kan donere deres optjente point til kampagnen Støt Brysterne.

Nu kan Zenji-kunder hjælpe Kræftens Bekæmpelse i deres arbejde med kræftramte og pårørende

Nu kan Zenji-kunder hjælpe Kræftens Bekæmpelse i deres arbejde med kræftramte og pårørende

Det 3-ejede mobilselskab Zenjo Mobile lader hver måned deres mobil-kunder optjene 100 kroners point, blot ved at være abonnent. Disse point kan bruges til gavekort hos Matas, Magasin, Baresso eller en af de andre gavekortspartnere hos selskabet, men nu kan de som noget nyt også bruges til Kræftens Bekæmpelse.

September måned er vanen tro ”Støt Brysterne”-måned hos Kræftens Bekæmpelse og kræft er noget, som berører rigtigt mange. Hver tredje dansker rammes af kræft og hver niende kvinde rammes af brystkræft.

- ”Vi ønsker, at være meget mere end et almindeligt mobilselskab. Det er baggrunden for, at vi hver måned forkæler vores kunder med gavekort og det er også derfor, at vi nu har lavet aftalen med Kræftens Bekæmpelse, så vi i fællesskab kan gøres en forskel,” siger Sanela Jankovic, salg- og marketingchef i Zenji Mobile.

Så nu kan du altså støtte et godt formål med dine point og være til gavn for andre med dine månedlige Zenji-point.

Mere til historien

Mobilselskabet Zenji gør tingene anderledes end de fleste andre selskaber, da de sammen med nogle af de andre ”mindre” spillere fjerner fokus fra de billige mobilabonnementer, men i stedet forsøger at give brugerne noget andet.

Kunder hos Oister og Zenji er ikke hacket

KORT NYT: Kunder hos Oister eller Zenji er ikke berørt at det hack teleselskabet 3 har været udsat for.

(mere…)
Zenji er hoppet i nye klæder

Kvinde- og storby-mobilselskabet Zenji har justeret abonnementet og tilføjet en rabatklub til konceptet.

(mere…)
Priskrig er et udtryk for manglede innovation

Direktøren blog: Prisdumping duer ikke i fremtiden. Det er et udtryk for manglende innovation. Telebranchen skal lære om følelser og at det er okay med få, men loyale kunder.

(mere…)
Subscribe - få opdateringer på tråden
Notify of
1 Kommentar
Ældste
Nyeste
Inline Feedbacks
Se alle kommentarer
Kom et skridt foran
Vil du være fuldt opdateret på de seneste nyheder, anmeldelser samt trends og tendenser i mobilbranchen? Få de seneste vurderinger først i vores nyhedsbrev.
Gå til tilmeldingssiden
Vi dækker den bærbare teknologi – smartphones, tablets, smartwatches, forbrugerstof og bringer baggrundshistorier og guides. MereMobil.dk har en ambition om at være den primære kilde at gå til, hvis du ønsker viden om branchen, der hver dag har enorm betydning for os alle.
© 2022 MereMobil.dk. Alle rettigheder forbeholdt.
magic-wandarrow-right-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram