MobilePay-app har fortsat problemer
Der har været meget kritik af MobilePay siden lanceringen af den nye app i sidste uge. Oveni halter appen fortsat efter fredagens nedbrud.
MobilePay lancerede tirsdag i sidste uge (12. marts 2024) en ny og opdateret app, der byder på samme design, som vores nordiske naboer har. Men kritikken har været hård mod MobilePay og ikke nok med det, så havde de også et nedbrud i fredags.
Så kom den store MobilePay-opdatering
Et nedbrud, hvor driftsstatus fortsat her mandag den 18. marts 2024 er, at de fortsat arbejder på at forbedre hastigheden i appen.
Men det er ikke nok.
BT skriver, at MobilePay oveni var ramt af en teknisk fejl, der gjorde at pengene til MobilePay Erhverv-kunder ikke kom ind som aftalt og det kan ske først sker i løbet af dagen.
MereMobil.dk talte også i weekenden med små erhvervsdrivende, der fortalte at de ikke modtog notifikationer, når de havde modtaget indbetalinger, samt efter opdateringen så skulle alt tjekkes og lægges sammen manuelt ved dagens afslutning modsat tidligere.
Læser man i kommentarsporet på MobilePays Facebookside, så er der heller ikke meget ros at spore over den nye opdatering. Ligesom de nyeste anmeldelser på TrustPilot absolut heller ikke er positive.
LÆS MERE: Brugerne utilfredse med ny MobilePay-app
Mere til historien
MobilePay meldte allerede omkring årsskiftet ud om, at opdateringen var på vej. Her blev særligt fremhævet sikkerheden er forbedret og det, at den nye opdatering gør det sværere med svindel.