Telenor: Mobilen er et magisk supplement til fysisk kontakt
Det er altafgørende at skille sig ud på mobilmarkedet. Det forsøger Telenor nu med mobilen som det “magiske” omdrejningspunkt.
Intet kan “erstatte den fysiske kontakt og nærværet mellem mennesker”, siger Telenor-direktør i en pressemeddelelse.
Alligevel gør Telenor forsøget og har sat en overlægger i søen for hele deres digitale univers. Overlæggeren italesættes som “et helt nyt brandunivers” og har fået navnet “Gør hver dag bedre“.
Idéen er at sætte fokus på mobilen og de digitale platformes muligheder, som kan forbinde forbrugerne.
– “Der er så uendelig meget derude at gå på opdagelse i, lige fra FaceTime med børnebørnene til de øjenåbnende podcasts, de lange telefonsamtaler, online gaming med vennerne, en Netflix-serie, boligindretningsinspiration og en sjov snap fra en ven”, siger Tor-Arne Fosser, direktør for privatmarkedet i Telenor Danmark, i en pressemeddelelse.
Han tilføjer, at intet kan “erstatte den fysiske kontakt og nærværet mellem mennesker, men vi synes at mobilen er et magisk supplement”.
Telenor, som er Danmarks næststørste teleselskab, kalder det et “kommunikationskoncept”, som skal “styrke selskabets synlighed og understøtte en langsigtet strategi om at skabe mest mulig værdi for kunderne”.
– “I et så konkurrencepræget marked som det danske telemarked, er det altafgørende at skille sig ud”, siger Tor-Arne Fosser.
Den nye brandplatform rulles ud via kampagner og i Telenors butikker og kanaler.
Platformen bliver understøttet af nye produkter og initiativer. Det fremgår dog ikke af pressemeddelelsen, hvad Telenor har i støbeskeen.
Telenor skriver dog, at det har til “hensigt, at gøre hver dag bedre og nemmere for Telenors kunder”.
Telenor er klar med løsninger til mindre virksomheder
Mere til historien
På det seneste er der tilført nye muligheder for den digitale bruger. Således fik ejerne af et nyere Samsung smart-tv adgang til Apple Musics katalog på 60 millioner musiknumre.