CBB Mobil vinder pris for bedste kundeservice

CBB Mobil har vundet prisen for ”Danmarks bedste kundeservice”, selvom mange af Bibob-kunderne rasede ved sammenlægningen tidligere på året.

CBB Mobil vinder prisen for bedste kundeservice 2016

CBB Mobil vinder prisen for bedste kundeservice 2016

Mobilselskabet CBB Mobil har netop vundet to priser ved prisuddelingen Kundeservice Award 2016, hvor analysefirmaet Wilke har foretaget stikprøver på kundeservicen hos virksomheder i detailhandlen i Danmark.

CBB Mobil scorede højest i kategorien ”bedste digitale kundeservice”, samt fik også en høj placering på ”telefonisk kundeservice”, det sammen med Wilke’s vurdering af de deltagende virksomheder for deres modenhed og evne til at levere gode kundeoplevelser betød altså, at CBB Mobil blev den samlede vinder af ”Danmarks bedste kundeservice”.

 – Bibob lukkes ned – bliver til CBB

– ”CBB Mobil udmærker sig bl.a. ved at arbejde fokuseret med kundeservice på tværs af organisationen, således at en medarbejder hurtigt kan få adgang til kundens historik, uanset kontaktpunkt. Det giver sammenhæng og en bedre oplevelse for kunderne,” skriver Wilke i deres grundlag for kåringen af CBB Mobil som samlet vinder af Danmarks Bedste Kundeservice 2016.

CBB Mobil er glade for priserne, men vil fortsat arbejde på at gøre kundeoplevelsen endnu bedre.

– ”Det er to rigtig flotte priser, vi har vundet, men bliver ikke en sovepude for os. Vi har ambitioner om at gøre kundeoplevelsen endnu bedre, både ved at fortsætte den digitale transformation af virksomheden, som vi er i gang med, og ved at fastholde fokus på at uddanne og udvikle medarbejderne. Kombinationen af de to ting vil give os endnu bedre mulighed for at drive relevant og nærværende kundeservice fremover,” siger CBB Mobils kundeservicechef Mikkel Flor Feldt.

Da BiBob og CBB Mobil tidligere på året blev lagt sammen gav det nærmest ramaskrig hos Bibob-kunderne, men de kan nu sammen med de øvrige CBB Mobil-kunder nyde glæde af den gode service, som selskabet altså yder.

Bibob-kunder raser over sammenlægning

CBB Mobil fortæller i øvrigt, at de gennem det seneste år har arbejdet hårdt for at kunne servicere kunderne på alle kanaler.

– ”På chatten svarer vi typisk inden for få sekunder, og det sker med afsæt i den træning, vores kundeservicemedarbejdere har fået i at svare i øjenhøjde med kunderne. Det er deres fortjeneste, at vi får maksimumpoint for den digitale tilstedeværelse,” siger Mikkel Flor Feldt.

Mere til historien

Du kan læse mere om Wilkes undersøgelse her: www.wilke.dk/kundeserviceaward.

CBB er klar med Black Friday priser

Hos CBB holder de sig ikke tilbage, når det handler om tilbud på Black Friday.

(mere…)
Fik du set? Ugens Black Weeks tilbud

Oister er klar med nye tilbud. Det ene gælder kun i dag fredag.

(mere…)
Nu skifter mobilkunderne platform

Der kommer nyt navn i displayet på telefonen men også adgang til nye produkter.

(mere…)
Eesy runder kæmpe milepæl

Lavprisselskabet Eesy runder nu en kæmpe milepæl, men målet er større.

(mere…)
Norlys Mobil erstatter “Telia”

Snart forsvinder "Telia" fra displayet hos Telia-kunderne.

(mere…)
CBB Mobil udvider streaming med intropris

CBB Mix er en stor succes og nu udvides det samt gøres mere fleksibelt for kunderne.

(mere…)
Subscribe - få opdateringer på tråden
Notify of
0 Kommentarer
Ældste
Nyeste
Inline Feedbacks
Se alle kommentarer
Kom et skridt foran
Vil du være fuldt opdateret på de seneste nyheder, anmeldelser samt trends og tendenser i mobilbranchen? Få de seneste vurderinger først i vores nyhedsbrev.
Gå til tilmeldingssiden
Vi dækker den bærbare teknologi – smartphones, tablets, smartwatches, forbrugerstof og bringer baggrundshistorier og guides. MereMobil.dk har en ambition om at være den primære kilde at gå til, hvis du ønsker viden om branchen, der hver dag har enorm betydning for os alle.
© 2024 MereMobil.dk. Alle rettigheder forbeholdt.
magic-wandarrow-right-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram