SnapChat dropper indholdsproduktion
Kort nyt: Brugerne har ikke været særligt interesseret i SnapChat’s eget-producerede indhold. Derfor lukkes og slukkes der for Snap Channel.
I starten af året lancerede SnapChat deres Discover-platform, hvor der var mulighed for at få artikler, billeder og videoer præsenteret i små ”bidder” i SnapChat’s velkendte format.
Foruden indhold fra store medier, som ESPN, Vice og CNN startede SnapChat også med selv at producere historier under navnet Snap Channel.
Men denne Discover-platform har vist sig at være ret uinteressant for brugerne. Derfor er Snap Channel fjernet fra applikationen – og hele afdelingen lukket og slukket. Samarbejdet med de andre store medier vil, ifølge Dead Hollywood, fortsætte. Det skriver DR.dk.
Mere til historien
I maj kunne SnapChat oplyse, at de havde mere end 100 millioner aktive brugere.
Nye funktioner på Snapchat, skal forsøge at beskytte teenagere.
(mere…)En ny app fra TikTok er i al stilhed blevet lanceret - og den minder en del om Instagram.
(mere…)Der var mange skriverier om Arto med alt fra krænkelser af børn, mobning og trusler på livet. Nu er Arto tilbage!
(mere…)Hvis du ikke ønsker, at Meta skal bruge dine data til træning af kunstig intelligens, så er denne artikel værd at læse.
(mere…)Dansk tilsyn vurderer, at EU-reglerne overtrædes af Meta på Facebook og Instagram.
(mere…)Frankrig ønsker at forbyde sociale medier for børn og unge under 18 år. En meningsmåling i Norge peger i samme retning.
(mere…)
Subscribe - få opdateringer på tråden
Login
Login for at kommentere
0 Kommentarer