SnapChat dropper indholdsproduktion
Kort nyt: Brugerne har ikke været særligt interesseret i SnapChat’s eget-producerede indhold. Derfor lukkes og slukkes der for Snap Channel.
I starten af året lancerede SnapChat deres Discover-platform, hvor der var mulighed for at få artikler, billeder og videoer præsenteret i små ”bidder” i SnapChat’s velkendte format.
Foruden indhold fra store medier, som ESPN, Vice og CNN startede SnapChat også med selv at producere historier under navnet Snap Channel.
Men denne Discover-platform har vist sig at være ret uinteressant for brugerne. Derfor er Snap Channel fjernet fra applikationen – og hele afdelingen lukket og slukket. Samarbejdet med de andre store medier vil, ifølge Dead Hollywood, fortsætte. Det skriver DR.dk.
Mere til historien
I maj kunne SnapChat oplyse, at de havde mere end 100 millioner aktive brugere.
Efter nyheden om, at Meta droppede faktatjek i USA til at begynde med, har de også opdateret deres retningslinjer og tillader nu grovere sprogbrug.
(mere…)Meta har droppet brugen af faktatjek på Facebook og Instagram og vil i stedet gøre som Musk.
(mere…)KORT NYT: Nu kan du se dine højdepunkter for 2024 på Instagram og også lave en collage ud af det.
(mere…)En amerikansk appeldomstol har afgjort, at TikTok skal sælges af sin kinesiske ejer i starten af 2025.
(mere…)Australien går forrest i kampen mod sociale mediers påvirkning af unge og har indført et forbud for unge under 16 år mod brug.
(mere…)TikTok vil indføre aldersbegrænsninger på visse skønhedsfiltre. Dette gøres for at beskytte de unge brugere.
(mere…)
Subscribe - få opdateringer på tråden
Login
Login for at kommentere
0 Kommentarer
Ældste