SnapChat dropper indholdsproduktion
Kort nyt: Brugerne har ikke været særligt interesseret i SnapChat’s eget-producerede indhold. Derfor lukkes og slukkes der for Snap Channel.
I starten af året lancerede SnapChat deres Discover-platform, hvor der var mulighed for at få artikler, billeder og videoer præsenteret i små ”bidder” i SnapChat’s velkendte format.
Foruden indhold fra store medier, som ESPN, Vice og CNN startede SnapChat også med selv at producere historier under navnet Snap Channel.
Men denne Discover-platform har vist sig at være ret uinteressant for brugerne. Derfor er Snap Channel fjernet fra applikationen – og hele afdelingen lukket og slukket. Samarbejdet med de andre store medier vil, ifølge Dead Hollywood, fortsætte. Det skriver DR.dk.
Mere til historien
I maj kunne SnapChat oplyse, at de havde mere end 100 millioner aktive brugere.
Meta mener det er vanskeligt, at stoppe svindleres annoncer. Kunstig intelligens er sat på opgaven, men fejler.
(mere…)Det ventes, at TikTok snart er på vej med deres bud på en billeddelings-app. Navnet er afsløret.
(mere…)Den danske psykolog Lotte Rubæk vender Metas ekspertgruppe ryggen. Hun frygter ekspertgruppen har givet en legitimitet til Meta.
(mere…)En stor ændring er på vej. Brugerne vil inden længe få mulighed for, at gemme samtaler for altid.
(mere…)Regeringen og Medierådet for Børn og Unge mener, at der skal kontrol med børns alder og aldersgrænserne på de sociale medier.
(mere…)Det er ikke længere tilladt at målrette reklamer til børn og unge på digitale platforme ved for eksempel at bruge data om deres likes og netværk.
(mere…)
Subscribe - få opdateringer på tråden
Login
Login for at kommentere
0 Kommentarer