SnapChat dropper indholdsproduktion
Kort nyt: Brugerne har ikke været særligt interesseret i SnapChat’s eget-producerede indhold. Derfor lukkes og slukkes der for Snap Channel.
I starten af året lancerede SnapChat deres Discover-platform, hvor der var mulighed for at få artikler, billeder og videoer præsenteret i små ”bidder” i SnapChat’s velkendte format.
Foruden indhold fra store medier, som ESPN, Vice og CNN startede SnapChat også med selv at producere historier under navnet Snap Channel.
Men denne Discover-platform har vist sig at være ret uinteressant for brugerne. Derfor er Snap Channel fjernet fra applikationen – og hele afdelingen lukket og slukket. Samarbejdet med de andre store medier vil, ifølge Dead Hollywood, fortsætte. Det skriver DR.dk.
Mere til historien
I maj kunne SnapChat oplyse, at de havde mere end 100 millioner aktive brugere.
Digitale fristelser er kommet for at blive. Derfor skal vi trænes i at håndtere dem, siger dansk forsker.
(mere…)En ny rapport viser, at et stigende antal amerikanske teenagere mener, at sociale medier er skadelige og afhængighedsskabende.
(mere…)Nu skal AI alsløre brugernes alder.
(mere…)Den føderale handelskommission arbejder på at tvinge Meta ud i et salg af Instagram og WhatsApp.
(mere…)Apple Intelligence er blevet blokeret på Facebook, Instagram, Threads og WhatsApp.
(mere…)RYGTE: Amazon er hoppet med på vognen og har ifølge kilder lavet et bud på TikTok.
(mere…)
Subscribe - få opdateringer på tråden
Login
Login for at kommentere
0 Kommentarer
Ældste