SnapChat dropper indholdsproduktion
Kort nyt: Brugerne har ikke været særligt interesseret i SnapChat’s eget-producerede indhold. Derfor lukkes og slukkes der for Snap Channel.
I starten af året lancerede SnapChat deres Discover-platform, hvor der var mulighed for at få artikler, billeder og videoer præsenteret i små ”bidder” i SnapChat’s velkendte format.
Foruden indhold fra store medier, som ESPN, Vice og CNN startede SnapChat også med selv at producere historier under navnet Snap Channel.
Men denne Discover-platform har vist sig at være ret uinteressant for brugerne. Derfor er Snap Channel fjernet fra applikationen – og hele afdelingen lukket og slukket. Samarbejdet med de andre store medier vil, ifølge Dead Hollywood, fortsætte. Det skriver DR.dk.
Mere til historien
I maj kunne SnapChat oplyse, at de havde mere end 100 millioner aktive brugere.
Danmark er et skridt tættere på at kunne indføre en national aldersgrænse for sociale medier.
(mere…)Vanedannende 'streaks' på sociale medier skal stoppes og der skal være bedre kontrol med alder og mobning.
(mere…)PODCAST: Instagram og Facebook forsøger at fremstå ansvarlige, selvom de ikke er det!
(mere…)Børns Vilkår har anmeldt Snapchat til Forbrugerombudsmanden
(mere…)Snapchat er nu endelig klar som indbygget app på Apple Watch, hvilket gør du nu kan svare på beskeder direkte fra uret.
(mere…)Flere unge vælger at skære ned på forbruget af sociale medier.
(mere…)
Subscribe - få opdateringer på tråden
Login
Login for at kommentere
0 Kommentarer
Ældste