SnapChat dropper indholdsproduktion
Kort nyt: Brugerne har ikke været særligt interesseret i SnapChat’s eget-producerede indhold. Derfor lukkes og slukkes der for Snap Channel.
I starten af året lancerede SnapChat deres Discover-platform, hvor der var mulighed for at få artikler, billeder og videoer præsenteret i små ”bidder” i SnapChat’s velkendte format.
Foruden indhold fra store medier, som ESPN, Vice og CNN startede SnapChat også med selv at producere historier under navnet Snap Channel.
Men denne Discover-platform har vist sig at være ret uinteressant for brugerne. Derfor er Snap Channel fjernet fra applikationen – og hele afdelingen lukket og slukket. Samarbejdet med de andre store medier vil, ifølge Dead Hollywood, fortsætte. Det skriver DR.dk.
Mere til historien
I maj kunne SnapChat oplyse, at de havde mere end 100 millioner aktive brugere.
Det sociale medie Bluesky har nu over 20 millioner brugere og fortsætter med en kæmpe vækst.
(mere…)Det sociale netværk Bluesky runder 15 millioner brugere og oplever for tiden en kraftig stigning.
(mere…)Meta har planer om reklamer på platformen Threads til næste år.
(mere…)I Norge vil aldersgrænsen for brug af de sociale medier måske snart hedde 15 år.
(mere…)Fyns Politi er ude med en advarsel mod svindel på Snapchat, da de har modtaget en del henvendelser.
(mere…)Den australske premierminister vil indføre aldersgrænse for, hvornår man kommer på de sociale medier.
(mere…)
Subscribe - få opdateringer på tråden
Login
Login for at kommentere
0 Kommentarer
Ældste