SnapChat dropper indholdsproduktion
Kort nyt: Brugerne har ikke været særligt interesseret i SnapChat’s eget-producerede indhold. Derfor lukkes og slukkes der for Snap Channel.
I starten af året lancerede SnapChat deres Discover-platform, hvor der var mulighed for at få artikler, billeder og videoer præsenteret i små ”bidder” i SnapChat’s velkendte format.
Foruden indhold fra store medier, som ESPN, Vice og CNN startede SnapChat også med selv at producere historier under navnet Snap Channel.
Men denne Discover-platform har vist sig at være ret uinteressant for brugerne. Derfor er Snap Channel fjernet fra applikationen – og hele afdelingen lukket og slukket. Samarbejdet med de andre store medier vil, ifølge Dead Hollywood, fortsætte. Det skriver DR.dk.
Mere til historien
I maj kunne SnapChat oplyse, at de havde mere end 100 millioner aktive brugere.
GUIDE: Vi har samlet et overblik over, hvad alternativerne er til Facebook og X.
(mere…)Det er nu bekræftet, at Reddit arbejder på en betalingsmur.
(mere…)Dansk politi gør klar til at forlade Elon Musks platform X, og følger dermed efter en række medier.
(mere…)Forældrekontrol harmonerer ikke med synet på børneopdragelse, men børn efterlades derfor alene.
(mere…)Svære tegn på afhængighed af sociale medier, som Instagram, TikTok og YouTube, præger mange børn og unge.
(mere…)KORT NYT: Flere store sociale medier har underskrevet et EU-løfte om at bekæmpe 'hate speech' på deres platforme.
(mere…)
Subscribe - få opdateringer på tråden
Login
Login for at kommentere
0 Kommentarer
Ældste