SnapChat dropper indholdsproduktion
Kort nyt: Brugerne har ikke været særligt interesseret i SnapChat’s eget-producerede indhold. Derfor lukkes og slukkes der for Snap Channel.
I starten af året lancerede SnapChat deres Discover-platform, hvor der var mulighed for at få artikler, billeder og videoer præsenteret i små ”bidder” i SnapChat’s velkendte format.
Foruden indhold fra store medier, som ESPN, Vice og CNN startede SnapChat også med selv at producere historier under navnet Snap Channel.
Men denne Discover-platform har vist sig at være ret uinteressant for brugerne. Derfor er Snap Channel fjernet fra applikationen – og hele afdelingen lukket og slukket. Samarbejdet med de andre store medier vil, ifølge Dead Hollywood, fortsætte. Det skriver DR.dk.
Mere til historien
I maj kunne SnapChat oplyse, at de havde mere end 100 millioner aktive brugere.
Det kinesiske moderselskab ByteDance planlægger en nedlukning af TikTok i USA, hvis en ny lov ikke bliver stoppet.
(mere…)Efter nyheden om, at Meta droppede faktatjek i USA til at begynde med, har de også opdateret deres retningslinjer og tillader nu grovere sprogbrug.
(mere…)Meta har droppet brugen af faktatjek på Facebook og Instagram og vil i stedet gøre som Musk.
(mere…)KORT NYT: Nu kan du se dine højdepunkter for 2024 på Instagram og også lave en collage ud af det.
(mere…)En amerikansk appeldomstol har afgjort, at TikTok skal sælges af sin kinesiske ejer i starten af 2025.
(mere…)Australien går forrest i kampen mod sociale mediers påvirkning af unge og har indført et forbud for unge under 16 år mod brug.
(mere…)
Subscribe - få opdateringer på tråden
Login
Login for at kommentere
0 Kommentarer
Ældste