Zenji er hoppet i nye klæder

Kvinde- og storby-mobilselskabet Zenji har justeret abonnementet og tilføjet en rabatklub til konceptet.

Zenji juni 2015

Zenjis abonnementer fra juni 2015.

Zenji har levet et stille liv siden november 2013, men nu er tiden kommet til en genopfriskning med nye klæder og justeret kundekoncept.

Starten gik den 10. juni 2015 klokken 12 med en ny website, nye abonnementer og en tilpasset strategi.

Zenji markedsfører sig som et medlemskab, fremfor mobilselskab, der kombinerer en kunde/fordelsklub med et mobilabonnement. Konceptet er stadig optjening af point, hvilket sker hver måned når abonnementet betales.

I abonnementet ”Guld Medlem” til 199 kroner om måneden konverteres de 100 af kronerne til 100 point med samme værdi. Pointene kan benyttes som betaling hos en række partnere, som samarbejder med selskabet. Derudover kan der opnås rabatter hos forskellige samarbejdspartnere.

Hvis Zenji skal være en god idé som mobilselskab, eller kundeklub, skal du overveje, som du er i stand til, at udnytte de point der optjenes. Bruges de ikke, har man jo betalt for meget for abonnementet. Er point med til, at skabe et forbrug man ellers ikke ville have haft, hvor der hos en partner købes noget, ud over pointbetalingen, er man blevet tilført en merudgift.

Oprindelig havde Zenji kun ét abonnement. Indholdet var fri tale, 10 GB data og fri SMS/MMS til 200 kroner om måneden, hvor de 100 kroner blev konverteret til point. Ud over det store abonnement har Zenji i dag også løsninger til henholdsvis 149 og 129 kroner om måneden.

Zenji har en struktur, der har fokus rettet mod shopping-interesserede storbykvinder, og selvom selskabet tidligere har benægtet denne udlægning, og sagt de for alle, så er det vanskeligt at forestille sig Jørgen fra Thyborøn være kunde hos Zenji.

Selskabet ejes af teleselskabet 3, der også står bag lavpriskonceptet Oister.

Direktørens blog: Priskig er et udtryk for manglende innovation
Oister sparker igen til priskrigen

Mere til historien

Mobilselskabet Zenji blev startet den 13. juni 2013 som Moji, men på grund af rettighedsproblemer med navnet lukkede selskabet hurtigt igen, og genopstod i november 2013 som Zenji.

Vilde Black Weeks tilbud på mobilabonnementer

PRISER: Tjek her et udvalg af tilbud på mobilabonnementer i forbindelse med Black Friday.

(mere…)
Oister ”Black Weeks”: Se denne uges tilbud

Black Friday varer hele måneden hos Oister. Se denne uges specielle tilbud. 

(mere…)
Oister ”Black Weeks”- tjek de aktuelle tilbud netop nu

Oister har i forbindelse med den kommende Black Friday vendt priserne på hovedet og klar med gode tilbud.

(mere…)
Eesy åbner 5G-internet med skarpt tilbud

Indtil nu har Eesy kun haft mobilabonnementer, men nu kan du også få 5G-internet til hjemmet. Tjek introprisen her.

(mere…)
Oister vs. Eesy – hvem er billigst og bedst?

PRISTJEK: 100 GB data eller fri data. Vi har sat Oister og Eesy op mod hinanden i et pristjek

(mere…)
Skal du ud at rejse? Her er det billigste abonnement

Efterårsferien står for døren, hvilket for nogen betyder ferie. Det kan være klogt at skifte mobilabonnement inden afrejse. 

(mere…)
Subscribe - få opdateringer på tråden
Notify of
1 Kommentar
Ældste
Nyeste
Inline Feedbacks
Se alle kommentarer
Kom et skridt foran
Vil du være fuldt opdateret på de seneste nyheder, anmeldelser samt trends og tendenser i mobilbranchen? Få de seneste vurderinger først i vores nyhedsbrev.
Gå til tilmeldingssiden
Vi dækker den bærbare teknologi – smartphones, tablets, smartwatches, forbrugerstof og bringer baggrundshistorier og guides. MereMobil.dk har en ambition om at være den primære kilde at gå til, hvis du ønsker viden om branchen, der hver dag har enorm betydning for os alle.
© 2024 MereMobil.dk. Alle rettigheder forbeholdt.
magic-wandarrow-right-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram