Mobilselskab kaster sig ind i valgkampen

Kort nyt: Rød eller blå? Vælg den rigtige farve og så en måneds gratis abonnement.

Bibob valg2015

Bibobs valgbarometer på websiten (12/6 2015)

Slutspurten i valgkampen er så småt i gang, og i 11. time kaster Bibob sig ind i valgkampen.

Skal det være rød eller blå blok, lyder det på selskabets website, på abonnementet med 10 timers tale og 15 GB data til 109 kroner om måneden. Eneste forskel på abonnementerne og bestillingen er, om det skal være et rødt eller blåt abonnement.

Når folketingsvalget er afgjort, får dem som har valgt den vindende farve på abonnementet, efterfølgende én måneds betalt abonnement.

– ”På websiten kan man hele tiden se, hvor mange der har valgt det røde versus det blå abonnement. Så på den måde skaber vi vores egen meningsmåling blandt vores kunder. Det bliver spændende at se, om den også ender med at forudsige valgresultatet”, siger Signe Valeur, direktør i Bibob.

Hvis eksisterende kunder ønsker at deltage, kan de skifte abonnement, ved at kontakte kundeservice.

Mere til historien

Bibob ejes af Telenor. Selskabet har aktuelt omkring 140.000 kunder.


Om John G.

John G. er journalist, mobilekspert og foredragsholder. Han skriver artikler, analyser og anmeldelser til bl.a. Ekstra Bladet og Jyllands-Posten. Du kan også opleve John G. som ekspert i medier som DR, Aftenshowet, Go' Aften Danmark, TV 2 News og DR P3, samt en lang række radioer og udgivelser.