Teknikken driller stadig Tjeep
Lavprisselskabet Tjeep er stadig underdrejet. Driften er fortsat ikke normal.
Halvanden uge efter lovningen om, at det hele kørte ”i næste uge”, er Tjeep stadig ikke hundrede procent i luften.
Der er kunder, som stadig ikke kan få 4G-forbindelse, modtage SMS-beskeder fra 3-kunder samt sende og modtage MMS fra alle teleselskaber.
– ”Det er klart, at i vores setup er der nogle partnere, der skal være på plads i deres ende. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at der har vi nogle udfordringer, som har taget meget længere tid end forventet,” fortæller adm. direktør i Tjeep, Kim Damkær, til Ekstra Bladet.
– Tjeep ramt af store opstartsproblemer (20. okt 2016)
Det kan altså tyde på, at en del af problemerne, er ude af hænderne på Tjeep – og ligger hos ”partnere”.
Direktøren lover, at kunder som er fejlramte, ikke skal betale for abonnementet, før det hele virker. Føler man sig fanget hos Tjeep, skal man kontakte kundeservice.
– ”Vi finder en løsning til trods for deres binding. Jeg håber, kunderne har lidt mere tålmodighed med os. Vi holder dem skadesfri,” siger Kim Damkær til Ekstra Bladet.
Generelt har Tjeep haft en åben kommunikation overfor kunderne. Der informeres løbende på Facebook og driftsinformationssiden. De kunder der åbent stiller spørgsmål bliver også åbent besvaret.
Tjeep-direktøren håber snart problemerne er ovre.
– ”Vi står faktisk ved målstregen. Den forbandede bold mangler bare at blive sparket i kassen,” slutter Kim Damkær.
– BAGGRUND: Hemmeligt bilag sår tvivl om dækningsrapport
Mere til historien
Det har ikke været muligt, at få oplyst hvor mange kunder Tjeep har. Heller ikke hvor mange, der forlader dem på grund af problemerne, kan vi få oplyst.