Teknikken driller stadig Tjeep

Lavprisselskabet Tjeep er stadig underdrejet. Driften er fortsat ikke normal.

Driftsstatus ved Tjeep 2. november 2016 (Foto: MereMobil.dk)

Driftsstatus ved Tjeep 2. november 2016 (Foto: MereMobil.dk)

Halvanden uge efter lovningen om, at det hele kørte ”i næste uge”, er Tjeep stadig ikke hundrede procent i luften.

Der er kunder, som stadig ikke kan få 4G-forbindelse, modtage SMS-beskeder fra 3-kunder samt sende og modtage MMS fra alle teleselskaber.

– ”Det er klart, at i vores setup er der nogle partnere, der skal være på plads i deres ende. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at der har vi nogle udfordringer, som har taget meget længere tid end forventet,” fortæller adm. direktør i Tjeep, Kim Damkær, til Ekstra Bladet.

Tjeep ramt af store opstartsproblemer (20. okt 2016)

Det kan altså tyde på, at en del af problemerne, er ude af hænderne på Tjeep – og ligger hos ”partnere”.

Direktøren lover, at kunder som er fejlramte, ikke skal betale for abonnementet, før det hele virker. Føler man sig fanget hos Tjeep, skal man kontakte kundeservice.

– ”Vi finder en løsning til trods for deres binding. Jeg håber, kunderne har lidt mere tålmodighed med os. Vi holder dem skadesfri,” siger Kim Damkær til Ekstra Bladet.

Generelt har Tjeep haft en åben kommunikation overfor kunderne. Der informeres løbende på Facebook og driftsinformationssiden. De kunder der åbent stiller spørgsmål bliver også åbent besvaret.

Tjeep-direktøren håber snart problemerne er ovre.

– ”Vi står faktisk ved målstregen. Den forbandede bold mangler bare at blive sparket i kassen,” slutter Kim Damkær.

BAGGRUND: Hemmeligt bilag sår tvivl om dækningsrapport

Mere til historien

Det har ikke været muligt, at få oplyst hvor mange kunder Tjeep har. Heller ikke hvor mange, der forlader dem på grund af problemerne, kan vi få oplyst.

Nu skifter mobilkunderne platform

Der kommer nyt navn i displayet på telefonen men også adgang til nye produkter.

(mere…)
Eesy runder kæmpe milepæl

Lavprisselskabet Eesy runder nu en kæmpe milepæl, men målet er større.

(mere…)
Norlys Mobil erstatter “Telia”

Snart forsvinder "Telia" fra displayet hos Telia-kunderne.

(mere…)
Se listen: Disse teleselskaber klages der mest over – er dit på listen?

TOP-10: Så mange klager var der over teleselskaberne i Danmark hos Teleankenævnet.

(mere…)
Eesy klar med eSim – og et godt tilbud

Lavprisselskabet Eesy er nu klar med eSim til kunderne, hvilket gør det muligt at komme online på 2 minutter.

(mere…)
Teleselskabet 3 har tiltrukket over 5.000 nye kunder

KORT NYT: Årets tredje kvartal har været godt for teleselskabet 3, som har haft succes med at tiltrække mere end 5.000 nye kunder.

(mere…)
Subscribe - få opdateringer på tråden
Notify of
0 Kommentarer
Ældste
Nyeste
Inline Feedbacks
Se alle kommentarer
Kom et skridt foran
Vil du være fuldt opdateret på de seneste nyheder, anmeldelser samt trends og tendenser i mobilbranchen? Få de seneste vurderinger først i vores nyhedsbrev.
Gå til tilmeldingssiden
Vi dækker den bærbare teknologi – smartphones, tablets, smartwatches, forbrugerstof og bringer baggrundshistorier og guides. MereMobil.dk har en ambition om at være den primære kilde at gå til, hvis du ønsker viden om branchen, der hver dag har enorm betydning for os alle.
© 2024 MereMobil.dk. Alle rettigheder forbeholdt.
magic-wandarrow-right-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram