Google har kuk i branding og markedsføring
BLOG: Google har fuldstændig kuk i deres branding. Løbende navnændringer forvirrer forbrugerne.Google er en af de absolut største virksomheder i verde...
Indholdstjenester er fremtiden – minutter og data er langt fra n...
Direktørens blog: Alle teleselskaber sælger det samme. Branchen skal genopfindes, og det er ikke nok blot at sælge minutter. Kommentar: D...
Priskrig er et udtryk for manglede innovation
Direktøren blog: Prisdumping duer ikke i fremtiden. Det er et udtryk for manglende innovation. Telebranchen skal lære om følelser og at det er okay med få, ...
Huawei… hvad for noget – og andre svære ord
Direktørens blog: Danskerne lærte at sige Hyundai, Toyota og Orange. Nu er turen kommet til mobilmarkedet hvor nye brands som Xiaomi og ja, Huawei skal ind ...
Til kamp mod høje udlandstakster
Direktørens blog: Telebranchen har levet godt af høje udlandstakster. I 3 indrømmer vi, at der sættes penge til, ved at tilbyde kunderne billig data i udval...
Det er tid til hovedrengøring i telebranchen (kommentar)
Direktørens blog: En fremtrædende teledirektør erkender, at branchen ikke har behandlet kunderne godt nok. Han peger på, at der skal gøres hovedrent i branc...
Fem IT-tendenser for 2014 (kommentar)
Direktørens blog: Nokia-chef giver sit bud på, hvilke fem tendenser der bliver gældende i løbet af 2014 på smartphone- og tabletmarkedet.KOMMENTAR...
Sådan bliver mobilåret 2014
KOMMENTAR: Fitnessarmbånd, smartwatches og store skærme vil tegne 2014. Det er konklusionen efter Mobile World Congress lukkede.Når støvet har langt sig ...
Phablets – ja tak! (kommentar)
Direktørens blog: Phablets er kommet for at blive, og jeg bruger dem selv - men det krævede mod at springe på, og var for mig grænseoverskridende.KOMM...
Direktørens blog – eksklusive inputs fra toppen af telebranchen
Hvad mener den adm. direktør? Og bruger han / hun selv teknologien? MereMobil.dk giver dig adgang til holdninger fra topledere i den danske telebranche....