Eesy runder kæmpe milepæl
Lavprisselskabet Eesy runder nu en kæmpe milepæl, men målet er større.
Det er fire år siden, at stikket blev sat i til lavprisselskabet Eesy. Og nu runder selskabet milepælen med 100.000 kunder. Direktøren er klar på at udvide forretningen på nye områder.
Præcis hvad det indebærer, vil de ikke svarer på i skrivende stund. Men Mikkel Riis-Jørgensen, pressechef hos Nuuday, fortæller til MereMobil.dk, at Eesy er klar til at fortælle om det senere på året.
Eesy har et ret ”easy” koncept, hvor det er nemt at se, hvad abonnementerne indeholder. Der er ikke en masse valgmuligheder af f.eks. streamingtjenester osv.
Hos Eesy er der fri tale, SMS og MMS i alle abonnementerne, og du vælger du fra hvor meget data, at du har brug for.
Alle abonnementerne er også med gratis oprettelse, ingen binding eller gebyrer.
Nu milepælen med de 100.000 kunder er rundet, så har de nu også fået et nyt mål, som er at blive det største lavprismobilselskab i Danmark.
Der er ingen tvivl om, at hvis du ønsker et mobilabonnement, som er gennemskueligt og uden en masse andet f.eks. streamingtjenester. Så er Eesy meget gennemskueligt og har nogle gode tilbud lige nu – og så bruger de TDC Net som netværk.
▶️ Her finder du de aktuelle priser og tilbud hos Eesy Annoncelink
Når du overvejer et nyt mobilabonnement, skal du altid tjekke mere end en enkelt udbyder. Der kan nemlig være ret mange penge at spare.
Du finder også gode tilbud hos f.eks. Duka, Oister og CBB Mobil netop nu. Det kan du læse mere om her.
Mere til historien
Eesy var også det lavprisselskab, der var først med e-sim til smartwatches.