Telmore: Plenti kopierer vores koncept

KORT NYT: Telmore mener, at Plenti kopierer konceptet Telmore Play.

Telmore Play, logo fra maj 2016 (Foto: MereMobil.dk)

Telmore Play, logo fra maj 2016 (Foto: MereMobil.dk)

Plenti får kritik af Telmore i Børsen. Telmore beskylder konkurrenten for at kopiere konceptet omkring Telmore Play, der baserer sig på underholdningstilbud som en del af telefonabonnementet.

– ”Plenti forøger i høj grad at kopiere vores koncept,” siger adm. direktør i Telmore, Jens Grønlund Nielsen, til Børsen.

Peter Mægbæk, medstifter af Plenti, mener, at Telmore har stået stille i flere år. Mægbæk synes Plenti har et stærkere produkt end Telmore.

Mere til historien

Telmore Play koster i premiumudgaven 249 kroner mens Plentis store pakke har en pris på 199 kroner om måneden.


Om John G.

John G. er journalist, mobilekspert og foredragsholder. Han skriver artikler, analyser og anmeldelser til bl.a. Ekstra Bladet og Jyllands-Posten. Du kan også opleve John G. som ekspert i medier som DR, Aftenshowet, Go’ Aften Danmark, TV 2 News og DR P3, samt en lang række radioer og udgivelser.