Nu flyver Tjeep næsten
Tjeep er for alvorlig i luften – næsten. Et vigtigt punkt hænger i bremsen – hos konkurrenten 3.
Siden lanceringen den 14. september 2016 er problemerne væltet ned over det nye lavprisselskab Tjeep. Systemerne har simpelthen ikke fungeret, og de nye kunder kunne ikke bruge teleselskabet.
Nu har Tjeep meddelt sine kunder, at selskabet nu er flyveklar.
– ”Alt er nu implementeret fra vores side (de tekniske systemer, red.) og alle tests er gennemført,” lyder det i brevet til kunderne.
– Teknikken driller stadig Tjeep
Der mangler stadig et testforløb vedrørende MMS, som afsluttes i kommende uge. Desuden er der den detalje, at Tjeeps kunder godt kan sende SMS til kunder hos teleselskabet 3, men Tjeeps kunder kan IKKE modtage SMS-beskeder fra kunder i 3’s netværk. Det gælder både kunder hos 3 såvel som Oister og Plenti, der benytter samme netværk.
Overfor MereMobil.dk forklarer Tjeeps adm. direktør Kim Damkær, at alle implementeringer er på plads hos dem, og der ventes nu på, at 3 åbner funktionen i deres ende.
MereMobil.dk har forespurgt 3, hvornår de får sat ”flueben det rigtige sted” i deres systemer, så SMS fungerer begge veje, men på grund af den forestående weekend, vil presseafdelingen ikke love et svar i dag (4. november 2016).
– Tjeep erklærer priskrig – markante besparelser
Mere til historien
På grund de lange ventetider, som opstarten har forsage, vil Tjeep nu implementere et nyt kundeservicesystem. Det sker for at forkorte ventetiden og yde en bedre service.