CBB Mobil har vundet to kundeservice-priser
KORT NYT: Det tyder på, at CBB Mobil i øjeblikket er det mobilselskab, der yder den bedste kundeservice. De høster priser endnu engang.
Vi har tidligere haft skrevet, at de små teleselskaber slår de store, hvilket tydelig ses i Brancheindex 2021 fra Loyalty Group, hvor de vandt Loyalty Award 2021. Generelt klarer de små selskaber sig langt bedre end de store selskaber.
De billige mobilselskaber slår de dyre
CBB Mobil blev topscoreren efterfulgt af Call Me og Oister.
Det er ikke kun i Brancheindex, at CBB Mobil klarer sig godt. De har nemlig også netop vundet to kundeservice-priser ved CX Day 2021. Dette er DI Handel og Wilke, som har afholdt dette.
CBB Mobil vandt Kundeserviceaward 2021, der er den samlede pris for bedste kundeservice. Derudover løb de også med førstepladsen i kategorien Bedste Digitale Kundeservice på tværs af alle brancher.
-”Jeg er vildt glad og stolt af den teamindsats, som priserne er udtryk for. Det viser, at det betaler sig at have et stærkt kundefokus på tværs af alle afdelinger og i alle projekter, vi arbejder med,” siger CBB-direktør Nikolaj Boserup.
Mere til historien
Der sælges nu flere 5G-telefoner herhjemme end 4G-telefoner.
Læs også:
Telekunder får sjældent medhold i klager over teleselskaber