Telia-kunder får adgang til Flipp
Telias kunder får adgang til 47 blade og magasiner i landets største digitale bladkiosk Flipp.
Onsdag den 28. september 2016 er dagen, hvor Flipp bliver en del af Telias frit-valgs-koncept til mobilkunder.
Egmont og Telia har indgået en strategisk aftale, der giver Telia-kunderne muligheden for, at få adgang til de 47 magasiner og blade, som findes i bladkiosken Flipp.
– Plenti udvider med flere magasiner
– ”Vi lever af at fortælle historier – det er en ældgammel og fornem disciplin, som aldrig bliver out dated. Den gode historie er et uomgængeligt produkt. Vi skal være til stede med vores historier, hvor læserne er. Og med den digitale vækst er det oplagt at lave gode samarbejder med andre stærke aktører,” siger kommerciel direktør i Egmont Publishing Frank Vilstrup.
For Telia gælder det om, at have så mange ”valg frie varer” på hylden som muligt, så der er mere at vælge mellem for kunderne.
– Telmore relancerer deres Play abonnement
– ”Telias strategi er at tilbyde en hylde fuld af mobile tjenester, og så lade kunderne selv vælge, hvilke tjenester de vil bruge og ikke bruge. Det er ganske enkelt det, mobilkunder efterspørger. Med digitale magasiner på hylden, kan Telia-kunder nu også lade sig inspirere af alt fra mode og boligindretning til mad og sundhed,” slutter Christoph Nørgaard.
Foruden Flipp, så kan kunderne også vælge mellem blandt andet Telia TV, musiktjenesten Spotify, lydbogstjenesten Storytel og meget andet.
Telmore og Plenti tilbyder også adgang til Flipp gennem deres løsninger.
Mere til historien
Egmont Publishing lancerede Flipp sidste år og havde en målsætning om, at tiltrække interessante samarbejdspartnere foruden ”almindelige” læsere.