Telefonselskab donerer overskud til velgørenhed

Telefonselskabet GreenSpeak donerer endnu engang penge til velgørenhed

GreenSpeaks logo

Det velgørende teleselskab GreenSpeak har for fjerde gang doneret penge til velgørenhed. GreenSpeak startede for halvandet år siden, og har nu i alt givet 167.000 kroner til velgørende formål og grønne projekter.

Adm. direktør Anders Bøgeløv Jensen er tilfreds med det foreløbige resultat.  

– “Vi vil rigtig gerne kunne dele penge ud minimum hvert halve år, og det har vi holdt indtil videre, så det klager jeg ikke over. Det er en fin start”.

– GreenSpeak: Nyt lavprisselskab donerer overskuddet væk

GreenSpeak er et ukendt teleselskab, da de ikke reklamerer på TV og andre dyre medier. Det er med til at holde udgifterne nede, og derfor kan de give penge til gode formål.

 – “Det her er stadig kun små skridt i det lange seje træk. Jeg vil gerne gøre det lettere for folk at bidrage positivt til verden med almindelige ting, vi allesammen bruger i vores hverdag, og der er GreenSpeak et glimrende eksempel,” fortæller Anders Jensen.

I denne omgang donerer de 60.325 kroner til følgende projekter:

GreenSpeaks Direktør, Anders Jensen, ved en donotion i marts 2016

Lovespring 1300
Masanga 700
Ingeniører Uden Grænser: 2200
Verdens Skove 11300
Projekt Hjemløs 13225
Anima 3000
ØsterGRO 800
DepressionsForeningen 1200
Læger Uden Grænser 8600
Økologisk Landsforening 4100
Dyreværnet 1300
SOS Børnebyerne 3300
Dansk Vegetarforening 2300
Afrika Kontakt 1500
Trampoline House 2300
Operation Dagsværk 1100
Gode Penge 2100

Om succesen fortsætter, kan vi blive klogere på til marts, hvor GreenSpeaks kunder efter planen igen vil fordele selskabets overskud mellem de 17 forskellige støtteprojekter. 

– Plenti runder milepæl – 50.000 kunder

Det er uvist hvor mange kunder GreenSpeak har, men teleselskabet gør hvert fald tingene på deres egen måde. Når man bliver kunde donerer teleselskabet 100 kroner til et af de 17 projekter, som kunden bestemmer. Ved Black Friday og Cyber Monday i slutningen af november gav de ikke vilde rabatter, men donerede i stedet 200 kroner til velgørenhed for hver ny kunde.

Mere til historien

GreenSpeak benytter Telenors master og kundeservice, men er ikke ejet af Telenor. GreenSpeak ejes af fire privatpersoner.

Nu skifter mobilkunderne platform

Der kommer nyt navn i displayet på telefonen men også adgang til nye produkter.

(mere…)
Eesy runder kæmpe milepæl

Lavprisselskabet Eesy runder nu en kæmpe milepæl, men målet er større.

(mere…)
Norlys Mobil erstatter “Telia”

Snart forsvinder "Telia" fra displayet hos Telia-kunderne.

(mere…)
Se listen: Disse teleselskaber klages der mest over – er dit på listen?

TOP-10: Så mange klager var der over teleselskaberne i Danmark hos Teleankenævnet.

(mere…)
Eesy klar med eSim – og et godt tilbud

Lavprisselskabet Eesy er nu klar med eSim til kunderne, hvilket gør det muligt at komme online på 2 minutter.

(mere…)
Teleselskabet 3 har tiltrukket over 5.000 nye kunder

KORT NYT: Årets tredje kvartal har været godt for teleselskabet 3, som har haft succes med at tiltrække mere end 5.000 nye kunder.

(mere…)
Subscribe - få opdateringer på tråden
Notify of
0 Kommentarer
Ældste
Nyeste
Inline Feedbacks
Se alle kommentarer
Kom et skridt foran
Vil du være fuldt opdateret på de seneste nyheder, anmeldelser samt trends og tendenser i mobilbranchen? Få de seneste vurderinger først i vores nyhedsbrev.
Gå til tilmeldingssiden
Vi dækker den bærbare teknologi – smartphones, tablets, smartwatches, forbrugerstof og bringer baggrundshistorier og guides. MereMobil.dk har en ambition om at være den primære kilde at gå til, hvis du ønsker viden om branchen, der hver dag har enorm betydning for os alle.
© 2024 MereMobil.dk. Alle rettigheder forbeholdt.
magic-wandarrow-right-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram