Call Me kunderne er glade og tilfredse
KORT NYT: Det Telia-ejede teleselskab Call Me vinder kundepris for andet år i træk.
Mobilbranchen er ofte udskældt. Dårlig service, fejl i regninger og generelt dårlige image præger teleselskaberne. Heldigvis er der lyspunkter.
Call Me, Telias lavprisselskab, har for andet år i træk, vundet prisen som ”Danmarks bedste mobilselskab”. Det er Loyalty Group der har gennemført undersøgelsen Brancheindex Mobil.
Ifølge undersøgelsen har Call Me de mest loyale og tilfredse kunder. Det offentlige omdømme og selskabets serviceniveau scorer højt.
– Teleselskaberne har håbløst dårlige image
Særligt kampagnen ”Tal ordentligt” har Call Me høstet meget opmærksomhed omkring, da det er en anderledes tilgang til kommunikation i mobilmarkedet.
– Call Me har succes med sponseret undervisning
Mere til historien
Brancheindex Mobil 2016 er udført blandt 2.830 privatkunder i maj og april 2016.