Dansktophit skal booste kendskab til mobilselskab

Kan et dansktophit fra 1970 booste kendskabet et til mobilselskab? Det mener Oister i hvert fald.

Oisters reklameunivers fra februar 2016 (Foto: Oister)

Oisters reklameunivers fra februar 2016 (Foto: Oister)

Teleselskaberne har i øjeblikket travlt med at positionere sig i markedet. Senest er Bibob blevet til CBB og TDC tager navneforandring til YouSee. Nu trykker 3’s lavprisselskab Oister også på knappen til brandkendskab.

De syngende østers skal ikke længere synge deres egne versioner kendte hits. I stedet bliver Birthe Kjærs dansktophit ”Den Knaldrøde Gummibåd” det nye lydspor, med nye tekster, som kommende Oister-kunder skal synge med på.

Bureauet CO+ har opdateret reklameuniverset. De små lille maskotter bliver nu mere avancerede, og flyttes i kommende film til mere simple omgivelser.

– ”Forbrugerne kender karaktererne og konceptet, og derfor har vi løbende kunnet skrue på knapperne og fintune maskotterne ved fx at give dem mere avanceret mimik og flere udtryk. Det har også været nødvendigt, idet omgivelserne er blevet skrællet mere ned,” fortæller Claus Nørgaard, Senior Art Director hos CO+.

Herunder kan du se en af de nye reklamefilm samt en fra 2014, og en bonus nederst. Så kan du se hvorvidt du synes bedst om de nye eller gamle.

Opbygningen af branduniverset begyndte i februar 2012, og østerserne er nu med på femte sæson.

Oister februar 2015

Oister marts 2014

https://www.youtube.com/watch?v=EZaeyCltq4s

Oister fraklip

Mere til historien

CO+ har stået for brandingen af Oister siden 2008. Så gamle er de syngende lilla østers dog ikke.

Politiker om nye regler for reklamer målrettet børn: Vi er ikke i mål

Det er ikke længere tilladt at målrette reklamer til børn og unge på digitale platforme ved for eksempel at bruge data om deres likes og netværk.

(mere…)
Eesy klar med eSim – og et godt tilbud

Lavprisselskabet Eesy er nu klar med eSim til kunderne, hvilket gør det muligt at komme online på 2 minutter.

(mere…)
Flexii åbner for 5G og fjerner abonnement

Et abonnement forsvinder, mens Flexii-kunderne får adgang til 5G.

(mere…)
Oister tilføjer lydunivers

Lyd-platformen Podimo bliver en del af Oistertainment-universet.

(mere…)
Oister nu klar med TV 2 Play

Oister har nu to abonnementer hvor TV 2 Play Favorit er en mulighed. Læs mere om det her.

(mere…)
Teleselskabet 3 har tiltrukket over 5.000 nye kunder

KORT NYT: Årets tredje kvartal har været godt for teleselskabet 3, som har haft succes med at tiltrække mere end 5.000 nye kunder.

(mere…)
Subscribe - få opdateringer på tråden
Notify of
0 Kommentarer
Inline Feedbacks
Se alle kommentarer
Kom et skridt foran
Vil du være fuldt opdateret på de seneste nyheder, anmeldelser samt trends og tendenser i mobilbranchen? Få de seneste vurderinger først i vores nyhedsbrev.
Gå til tilmeldingssiden
Vi dækker den bærbare teknologi – smartphones, tablets, smartwatches, forbrugerstof og bringer baggrundshistorier og guides. MereMobil.dk har en ambition om at være den primære kilde at gå til, hvis du ønsker viden om branchen, der hver dag har enorm betydning for os alle.
© 2024 MereMobil.dk. Alle rettigheder forbeholdt.
magic-wandarrow-right-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram