Spar penge på Huawei Watch GT 6: Her er juletilbuddene
Overvejer du det nye Huawei Watch GT 6 Pro eller GT 6? Nu har Huawei sænket prisen på hele serien og deres populære FreeBuds lige før jul.

Huawei er klar med julepriser på tværs af deres Watch GT 6-serie og flere FreeBuds-modeller.
Hele den stilfulde Huawei Watch GT 6-serie, der blev lanceret i september 2025, får en prisnedsættelse på 200 danske kroner i perioden omkring jul.
Dermed koster Huawei Watch GT 6 Pro 46 mm nu kun omkring 2.699 kroner. Mens Huawei Watch GT 6 46 mm koster 1.799 kroner.
Du finder Huawei Watch GT 6 41 mm smartwatch i guld til 1.999 kroner.
Urene er kendt for deres holdbarhed, elegante design og lange batterilevetid på op til 21 dage, hvilket gør dem ideelle til både hverdagsbrug og avanceret træning. Er du på udkig efter den absolutte topmodel, kan du også læse testen af Huawei Watch Ultimate 2 her.
Rabatten gælder alle varianter, herunder Pro-modellerne i Titanium og de farverige standardmodeller.
Også Huaweis lyd-produkter er inkluderet i julekampagnen:
- FreeBuds 7i: De lette in-ear-høretelefoner med aktiv støjreduktion (ANC) får en rabat på 250 kroner. De fås i sort, hvid og pink. Du kan finde dem til 649 kroner hos Proshop.
- FreeBuds SE 4: Disse modeller, der er designet til komfortabel hverdagslytning og opkald, får en nedsættelse på 150 kroner. Du finder dem hos ProShop til 349 kroner.
Rabatten gælder alle varianter, herunder Pro-modellerne i Titanium og de farverige standardmodeller.
Hvis du er i tvivl om, hvilken model du skal vælge, har vi her samlet de væsentligste forskelle på Huawei Watch GT 6 Pro og Watch GT 6.
Tilbuddene giver forbrugere mulighed for at opgradere deres teknologi eller finde julegaver inden for både smartwatches og trådløse høretelefoner.
Mere til historien
Huawei stoppede for en del år siden med at sælge smartphones på det danske marked på grund af de amerikanske sanktioner. Disse sanktioner forhindrede Huawei i at bruge essentielle Google-tjenester (GMS) som Google Play Store i deres nye telefoner, hvilket gjorde produkterne markant mindre attraktive for europæiske forbrugere.

