CBB Mobil topper kundeloyaliteten for femte år i træk

Endnu engang er det CBB Mobil, som vinder titlen – dog skarpt forfulgt i år.

CBB vinder endnu engang Loyalty Award (Foto: CBB Mobil)
CBB vinder endnu engang Loyalty Award (Foto: CBB Mobil)

For femte år i træk indtager CBB Mobil førstepladsen i BrancheIndex Mobil, der måler kundeloyaliteten blandt danske mobilselskaber i 2025. Selvom CBB Mobil oplever en lille tilbagegang i indekset, formår de altså at fastholde førerpositionen. Succesen tilskrives især deres fokus på et stærkt produkt til en attraktiv pris kombineret med en kundeservice, som selv de dyrere konkurrenter har svært ved at matche.

CBB Mobil udvider streaming med intropris

Det er altså femte år i træk og ottende gang samlet set, at det er CBB Mobil, som løber med sejren.

Kampen om toppen var dog tæt i år. 3 Mobil, OiSTER og Eesy følger lige i hælene på CBB Mobil med kun et enkelt indekspoint imellem sig. Særligt 3 Mobil har haft en imponerende fremgang og placerer sig nu på deres bedste placering nogensinde som nummer to. Fortsætter 3 Mobil deres positive udvikling, kan de potentielt udfordre CBB Mobils dominans i den kommende måling for 2026.

I bunden af feltet finder man de store, etablerede teleselskaber YouSee, Telenor og Telia. Disse selskaber trækker gennemsnittet ned, hvor Telia overtager sidstepladsen fra Telenor i år. Begge de sidstnævnte oplever en negativ udvikling i kundeloyaliteten.

Undersøgelsen viser en klar tendens, hvor de mindre, men digitalt stærke udbydere generelt klarer sig bedre end de store. Lavprismærker som CBB Mobil (i forhold til Telenor), Eesy og Telmore (i forhold til YouSee) får bedre vurderinger end deres større søsterselskaber. Ifølge undersøgelsen skyldes dette, at de nye selskaber ofte appellerer til kunderne på andre værdier end blot vane, såsom lav pris, lokal forankring eller en grøn profil.

Lars Jepsen, researchchef i Loyalty Group, fremhæver, at CBB Mobils vedvarende succes i høj grad skyldes deres tilgang til kundeservice. Selvom pris og produkt naturligvis spiller en rolle, er det den gode serviceoplevelse, der for alvor sikrer dem sejren i et konkurrencepræget marked.

Mere til historien

Teleselskabet 3 har netop fejret 10 år med vækst.

Endegyldigt farvel til Telia – nu hedder det Norlys

Norlys har opkøbt Telia og overgangsfasen har været lang, men nu forsvinder "Telia" helt.

(mere…)
Telia skifter endegyldigt navn til Norlys

Telia har været et af de store teleselskaber i Danmark siden 1995, men snart er det slut med Telia og goddag til Norlys.

(mere…)
Få fri tale og fri data for under en 20’er om måneden

❄️ Her er et cool vintertilbud. Du kan lige nu få flere abonnementer for 19 kroner om måneden i de første to måneder.

(mere…)
Her kan du spare penge på Netflix

En ny kombination af streaming og mobilabonnement kan give en kontant besparelse på Netflix.

(mere…)
CBB er klar med Black Friday priser

Hos CBB holder de sig ikke tilbage, når det handler om tilbud på Black Friday.

(mere…)
Fik du set? Ugens Black Weeks tilbud

Oister er klar med nye tilbud. Det ene gælder kun i dag fredag.

(mere…)
Subscribe - få opdateringer på tråden
Notify of
0 Kommentarer
Ældste
Nyeste
Inline Feedbacks
Se alle kommentarer
Kom et skridt foran
Vil du være fuldt opdateret på de seneste nyheder, anmeldelser samt trends og tendenser i mobilbranchen? Få de seneste vurderinger først i vores nyhedsbrev.
Gå til tilmeldingssiden
Vi dækker teknologi – fra telefoner og tablets over smarthome og smartwatches til hjemmeelektronik og elbiler. Vi skriver nyheder, baggrundshistorier og guides, men udgiver også podcasts og videoer. Vores ambition er at være din foretrukne kilde til viden om en teknologi, der har afgørende betydning for os alle.
© 2025 MereMobil.dk. Alle rettigheder forbeholdt.
magic-wandarrow-right-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram