Apple yder support på Twitter
Apple inviterer deres brugere til, at kommunikere på Twitter med henblik på support, da de torsdag i sidste uge oprettede Twitter-kontoen @AppleSupport.
Apple vil være synlige på de sociale medier og giver kunderne hurtige svar på spørgsmål, klager og lignende. Derfor har de i sidste uge oprettet Twitter-kontoen @AppleSupport, hvor de vil kommunikerer med deres brugere. Det skriver The Verge.com.
Og Twitterbrugere har taget godt imod det nye initiativ, hvor der i skrivende stund er 176.000 følgere (mandag den 7. marts kl.11.00).
Foruden at svare på spørgsmål og klager, så vil Apple Support også give følgerne tips og tricks.
– Vores mest læste Apple-tip: Er din Apple-oplader farlig? Tjek det her
Apple har også specifikke Twitter-konti for blandt andet Beats 1, Apple Music og iTunes, men det er altså først nu de er klar med en ”reel Twitter-konto”, hvor de selv opfordrer til kommunikation brugerne og dem i mellem.
Har du en Twitter-profil, så kan du også følge Apple Support, hvis det har din interesse.
Mere til historien
Apple har allerede nu lavet tre forskellige tips på den nye @AppleSupport-konto. Du kan på MereMobil.dk også finde forskellige tips – både til iOS, Android og lignende. Se i vores tips-oversigt her.