Bibob-kunder raser over sammenlægning
Telenor har oplyst, at CBB og Bibob bliver lagt sammen. Det har fået særligt Bibob-kunder til at rase mod sammenlægningen på blandt andet Facebook.
Siden Telenor i går (14/1 2016) oplyste, at Bibob og CBB Mobil lægges sammen som ét brand fra den 22. februar 2016 har der været en række meget utilfredse kunder, der blandt andet har brugt Facebook og andre kommentarfora til at komme ud med deres mening.
– BiBob lukkes ned – bliver til CBB
På Bibobs Facebook-side er kunderne meget utilfredse med sammenlægningen og særligt det, at det er Bibob-brandet, som altså udgår. Flere mener endda, at Bibob har bedre brand end CBB Mobil.
– ”Er super tilfreds med Bibob, servicen og priserne. Og været det i mange år. Har dog ikke lyst til at være en del af CBB, mange af de ting jeg bruger bliver dyre, samt servicen ved CBB plejer ikke at være god. Øv snøft, at man er nødt til at finde et andet selskab,” lyder det fra en af Bibob-kunderne på Facebook.
Og ovenstående kunde er bestemt ikke alene med den holdning. Så kundeservicen har fået travlt, men forsøger sig med, at fortælle servicen ikke bliver anderledes, da det er præcis den samme kundeservice og de samme mennesker, som sidder bag CBB Mobil og Bibob.
Selvom der også er tilfredse CBB Mobil-kunder blandt de mange kommentarer, så er der hos mange af Bibob-kunderne stor enighed om, at CBB Mobil-brandet langt fra er ligeså godt som Bibob.
– ”Ærgerligt – man burde have kørt videre med BiBoB, som er kendt for deres gode service. CBB brandet er på ingen måde lige så stærkt. Jeg kunne fint se mig selv gå tilbage til BiBoB når min binding hos 3 udløber pga. den altid gode service. Derimod kunne jeg ikke umiddelbart se mig selv som CBB kunde, som jeg ikke har tilsvarende gode erfaringer med eller et lige så godt rygte,” lyder det fra en anden Bibob-kunde.
En anden bruger mener også, at Bibob er et langt bedre navn.
– “Personligt synes jeg at CBB skulle hedde BiBoB og ikke omvendt. CBB lyder åndsvagt. CBB, DSB, LSD. Næh BiBob ved man er Bibob,” sådan lyder det i endnu en af de mange kommentarer på Facebook.
En af de mere positive kommentarer, som vi er stødt på i debatten på Facebook er denne, som kommer fra en meget forelsket ung fyr.
– ”Emilie, selv vores mobilselskaber begynder at danne par?!,” lyder det altså fra den forelskede Bibob-kunde.
– Dyrere vs. billigere – prisforskellene hos Bibob og CBB Mobil
Men der er også positive kommentarer, som omhandler kundeservicen hos CBB Mobil.
– ”CBB er det bedste har haft CBB lige siden starten med bla bla og har altid fået super service,” lyder det fra en tilfreds CBB Mobil kunde.
Hvis du har kommentar til Bibob og CBB Mobil sammenlægningen kan du skrive dem i kommentarfeltet herunder.
Mere til historien
CBB Mobil og Bibob har produceret en video, som de har offentliggjort på deres Facebook-side, hvor deres meget populære slogan #altidpå er ændret til #aldrigmerepå.