Hver fjerde dansker brokker sig over mobildækningen
En ud af fire danskere mener, at mobildækningen rundt i landet er for ringe. Det viser ny undersøgelse.
Den danske telebranche har et rigtig dårligt omdømme, hvilket mange sikkert allerede ved. Men en ny undersøgelse, som Epinion har foretaget for Telenor, bekræfter endnu engang, at de danske telekunder har haft mange skuffende oplevelser med teleselskaberne.
Hver fjerde af de adspurgte danskere har oplevet huller i dækningen hos deres udbyder, og hele 64 procent er træt af ikke at kunne komme i kontakt med kundeservice uden for normal arbejdstid. Samme antal mener heller ikke, at teleselskaberne holder, hvad de holder. Det skriver Computerworld.dk.
Den nye undersøgelse er en del af Telenors nye STORM-plan, som skal forsøge at ændre danskernes holdning til teleselskabet. Telenor har gennem de seneste år haft et dårligt omdømme, men det skal der nu rettes op på.
En af måderne Telenor griber dette an på er ved, at udvide åbningstiden i deres kundeservice, så de fra maj måned holder åbent 24/7 – både for privat og erhvervskunder.
Du kan også afprøve Telenors datadækning på et gratis SIM-kort, hvor du vil få 200MB data gratis.
– Telenor udleverer gratis data SIM-kort
Mere til historien
Undersøgelsen fra Epinion viser også, at 33 procent af danskerne har oplevet for lange ventetider på kundeservice, og en ud af seks danskere har måtte kontakte kundeservice flere gange for at få løst et problem.