CBB Mobil vinder pris for bedste kundeservice
CBB Mobil har vundet prisen for ”Danmarks bedste kundeservice”, selvom mange af Bibob-kunderne rasede ved sammenlægningen tidligere på året.
Mobilselskabet CBB Mobil har netop vundet to priser ved prisuddelingen Kundeservice Award 2016, hvor analysefirmaet Wilke har foretaget stikprøver på kundeservicen hos virksomheder i detailhandlen i Danmark.
CBB Mobil scorede højest i kategorien ”bedste digitale kundeservice”, samt fik også en høj placering på ”telefonisk kundeservice”, det sammen med Wilke’s vurdering af de deltagende virksomheder for deres modenhed og evne til at levere gode kundeoplevelser betød altså, at CBB Mobil blev den samlede vinder af ”Danmarks bedste kundeservice”.
– Bibob lukkes ned – bliver til CBB
– ”CBB Mobil udmærker sig bl.a. ved at arbejde fokuseret med kundeservice på tværs af organisationen, således at en medarbejder hurtigt kan få adgang til kundens historik, uanset kontaktpunkt. Det giver sammenhæng og en bedre oplevelse for kunderne,” skriver Wilke i deres grundlag for kåringen af CBB Mobil som samlet vinder af Danmarks Bedste Kundeservice 2016.
CBB Mobil er glade for priserne, men vil fortsat arbejde på at gøre kundeoplevelsen endnu bedre.
– ”Det er to rigtig flotte priser, vi har vundet, men bliver ikke en sovepude for os. Vi har ambitioner om at gøre kundeoplevelsen endnu bedre, både ved at fortsætte den digitale transformation af virksomheden, som vi er i gang med, og ved at fastholde fokus på at uddanne og udvikle medarbejderne. Kombinationen af de to ting vil give os endnu bedre mulighed for at drive relevant og nærværende kundeservice fremover,” siger CBB Mobils kundeservicechef Mikkel Flor Feldt.
Da BiBob og CBB Mobil tidligere på året blev lagt sammen gav det nærmest ramaskrig hos Bibob-kunderne, men de kan nu sammen med de øvrige CBB Mobil-kunder nyde glæde af den gode service, som selskabet altså yder.
– Bibob-kunder raser over sammenlægning
CBB Mobil fortæller i øvrigt, at de gennem det seneste år har arbejdet hårdt for at kunne servicere kunderne på alle kanaler.
– ”På chatten svarer vi typisk inden for få sekunder, og det sker med afsæt i den træning, vores kundeservicemedarbejdere har fået i at svare i øjenhøjde med kunderne. Det er deres fortjeneste, at vi får maksimumpoint for den digitale tilstedeværelse,” siger Mikkel Flor Feldt.
Mere til historien
Du kan læse mere om Wilkes undersøgelse her: www.wilke.dk/kundeserviceaward.