CBB vinder atter prisen for Danmarks mest tilfredse mobilkunder

For tredje gang i træk har CBB Mobil vundet prisen for mobilbranchens mest tilfredse og loyale kunder.

CBB vinder Loyalty Award 2022
CBB vinder Loyalty Award 2022 (Foto: CBB)

Analysefirmaet Loyalty Group er endnu engang klar med resultatet af deres rundspørge af tusindvis af danskere, som fortæller om deres loyalitet og tilfredshed med selskaber i forskellige brancher.

I mobilbranchen er det endnu engang CBB, som vinder prisen for branchens mest tilfredse og loyale kunder. Det er tredje år i træk og fjerde gang på fem år, at CBB vinder denne pris.

CBB’s direktør mener, at selskabets grundværdier: ærlig, kærlig og uden bøvl er årsagen til succesen.

-”Der findes mange priser derude, men de allervigtigste er dem, der uddeles af kunderne. Derfor er jeg og resten af CBB vanvittigt stolte over, at verdens bedste kunder igen-igen har valgt at give os så flotte vurderinger, at årets Loyalty Award nu for femte gang er landet hos os. Så tak til alle vores kunder for anerkendelsen – vi lover ikke at hvile på laurbærrene,” siger Nikolaj Boserup, der er direktør i CBB.

Selvom CBB altså vinder prisen for tredje år i træk har de tænkt sig at fortsætte de gode takter, som blandt andet bunder i frihed til kundeservice.

– ”Vi har truffet et valg om at give kollegaerne i kundeservice stor frihed til selv at vælge, hvordan de vil håndtere henvendelser fra kunderne. For mange regler kan indimellem komplicere tingene, så instruktionen er simpel: Giv kunderne den bedst mulige oplevelse. Vær ærlig og sig tingene, som de er. Vær kærlig – sig det med glimt i øjet, og mød kunderne med medmenneskelighed. Og ikke mindst uden bøvl: Lad så vidt muligt være med at sende kunderne videre. Løs deres problemer for dem. Vi lover ikke mere, end vi kan holde. Til gengæld gør vi os umage. Det kan kunderne mærke, og det kvitterer de for,” lyder det fra Nikolaj Boserup.

Telekunder får sjældent medhold i klager over teleselskaber

Det er dog ikke kun i kundeservice, at der er fokus på den gode kundeoplevelse. CBB arbejder i hele organisationen under mantraet ”kunderejsen er produktet”.

Mere til historien

CBB har tidligere vundet Loyalty Awarden for mobilbranchens mest tilfredse og loyale kunder i 2014, 2017, 2020 og 2021.

Nordisk Film+ er nu en del af CBB Mix

Streamingtjenesten Nordisk Film+ er blevet tilføjet til CBB Mix.

(mere…)
Eesy klar med eSim – og et godt tilbud

Lavprisselskabet Eesy er nu klar med eSim til kunderne, hvilket gør det muligt at komme online på 2 minutter.

(mere…)
Unikt streamingtilbud fra CBB

CBB er klar med et aggressivt tilbud. Et billigt mobilabonnement med en stor mængde data og op til 6 streamingtjenester.

(mere…)
Spar penge på TV 2 Play og 5 andre tjenester

CBB har netop lanceret abonnementer med op til 6 kendte streamingtjenester, og der er penge at spare.

(mere…)
Telia taber mobilkunder – Telenor køber dem

To af de store teleselskaber i Danmark har fremlagt regnskaber.

(mere…)
CBB inkluderer Mofibo og Podimo i CBB Mix

Er du til podcasts, e-bøger eller lydbøger? Så kan du nu med CBB Mix også få adgang til Mofibo og/eller Podimo.

(mere…)
Subscribe - få opdateringer på tråden
Notify of
1 Kommentar
Ældste
Nyeste
Inline Feedbacks
Se alle kommentarer
Kom et skridt foran
Vil du være fuldt opdateret på de seneste nyheder, anmeldelser samt trends og tendenser i mobilbranchen? Få de seneste vurderinger først i vores nyhedsbrev.
Gå til tilmeldingssiden
Vi dækker den bærbare teknologi – smartphones, tablets, smartwatches, forbrugerstof og bringer baggrundshistorier og guides. MereMobil.dk har en ambition om at være den primære kilde at gå til, hvis du ønsker viden om branchen, der hver dag har enorm betydning for os alle.
© 2024 MereMobil.dk. Alle rettigheder forbeholdt.
magic-wandarrow-right-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram