OnePlus lancerer Black OnePlus 3T

Endnu et designsamarbejde har set dagens lys i mobilbranchen. OnePlus og Colette er klar med en Limited-edition af OnePlus 3T.

OnePlus 3T Colette Edition (Foto: OnePlus)

OnePlus 3T Colette Edition (Foto: OnePlus)

Vi skrev tidligere på ugen, at der måske var en blå variant af OnePlus 3T på vej. Det var dog ikke tilfældet. I stedet er samarbejdet mellem OnePlus og modehuset Colette altså blevet en særlig sort variant af 3T. Og den er faktisk mere særlig end bare ”særlig”. Telefonen er nemlig kun produceret i 250 eksemplarer og har en begrænset salgstid – og kan heller ikke købes online på den officielle OnePlus webshop.

  – OnePlus 3T – en OnePlus 3 med bedre hardware

- Artiklen fortsætter efter annoncen -

Specifikationerne på den nye variant af OnePlus 3T er fuldstændig identiske med den normale OnePlus 3T. Det er nemlig kun på designet, at den adskiller sig fra den oprindelige model. Bagsiden på denne colette-udgave er hverken grå eller guld som den normale OnePlus 3T, men derimod kulsort. Og så har den Colettes logo indgraveret på bagsiden.

OnePlus oplyser også, at de i anledning af Colettes 20-års jubilæum åbner en pop-up shop i deres hovedkvarter i Paris den 21. marts. Og det er altså denne dag, at der er mulighed for, at få fingrene i en af de 250 eksemplarer, som den nye variant er lavet i.

 – OnePlus 3T snyder sig hurtigere i benchmarktest

Den eksklusive, Colette-ingraverede black edition af OnePlus 3T (128 GB) er kun tilgængelig fra klokken 11.00 (GMT +1) den 21. marts hos Colette Store i Paris. Og der er kun 250 eksemplarer, som har en salgspris på 479 Euro.

Mere til historien

Det er ikke første gang, at der er samarbejde mellem OnePlus og Colette. Faktisk går samarbejdet helt tilbage til 2015, hvor OnePlus afholdt en pop-up i forbindelse med lanceringen af OnePlus 2 og OnePlus X. Og lignende blev foretaget i forbindelse med lanceringen af OnePlus 3.

Læs også:
Android 7.0 Nougat klar til OnePlus 3 og OnePlus 3T


Om Lene Birkeslund

Lene er IT-journalist. Siden 2006 har hun dækket mobilbranchen og utallige produktlanceringer. Hver dag er hun opdateret på den seneste udvikling og kommende trends.