Teknikken driller stadig Tjeep

Lavprisselskabet Tjeep er stadig underdrejet. Driften er fortsat ikke normal.

Driftsstatus ved Tjeep 2. november 2016 (Foto: MereMobil.dk)

Driftsstatus ved Tjeep 2. november 2016 (Foto: MereMobil.dk)

Halvanden uge efter lovningen om, at det hele kørte ”i næste uge”, er Tjeep stadig ikke hundrede procent i luften.

Der er kunder, som stadig ikke kan få 4G-forbindelse, modtage SMS-beskeder fra 3-kunder samt sende og modtage MMS fra alle teleselskaber.

– ”Det er klart, at i vores setup er der nogle partnere, der skal være på plads i deres ende. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at der har vi nogle udfordringer, som har taget meget længere tid end forventet,” fortæller adm. direktør i Tjeep, Kim Damkær, til Ekstra Bladet.

Tjeep ramt af store opstartsproblemer (20. okt 2016)

Det kan altså tyde på, at en del af problemerne, er ude af hænderne på Tjeep – og ligger hos ”partnere”.

Direktøren lover, at kunder som er fejlramte, ikke skal betale for abonnementet, før det hele virker. Føler man sig fanget hos Tjeep, skal man kontakte kundeservice.

– ”Vi finder en løsning til trods for deres binding. Jeg håber, kunderne har lidt mere tålmodighed med os. Vi holder dem skadesfri,” siger Kim Damkær til Ekstra Bladet.

Generelt har Tjeep haft en åben kommunikation overfor kunderne. Der informeres løbende på Facebook og driftsinformationssiden. De kunder der åbent stiller spørgsmål bliver også åbent besvaret.

Tjeep-direktøren håber snart problemerne er ovre.

– ”Vi står faktisk ved målstregen. Den forbandede bold mangler bare at blive sparket i kassen,” slutter Kim Damkær.

BAGGRUND: Hemmeligt bilag sår tvivl om dækningsrapport

Mere til historien

Det har ikke været muligt, at få oplyst hvor mange kunder Tjeep har. Heller ikke hvor mange, der forlader dem på grund af problemerne, kan vi få oplyst.

Eesy klar med eSim – og et godt tilbud

Lavprisselskabet Eesy er nu klar med eSim til kunderne, hvilket gør det muligt at komme online på 2 minutter.

(mere…)
Teleselskabet 3 har tiltrukket over 5.000 nye kunder

KORT NYT: Årets tredje kvartal har været godt for teleselskabet 3, som har haft succes med at tiltrække mere end 5.000 nye kunder.

(mere…)
CBB vinder atter prisen for Danmarks mest tilfredse mobilkunder

For tredje gang i træk har CBB Mobil vundet prisen for mobilbranchens mest tilfredse og loyale kunder.

(mere…)
CBB Mobil giver 3 måneders gratis Mofibo

Elsker du lyd- eller e-bøger, har CBB Mobil måske det rette for dig. Netop nu kan du få 3 måneders gratis adgang til Mofibo.

(mere…)
Nyt mobilselskab kåret til ”bedst i test”

En ny spiller kom på mobilmarkedet for syv måneder siden og trods den korte tid på markedet er de netop kåret til ”bedst i test".

(mere…)
Call Me klar med nyt reklameunivers

Call Me er klar med en ny reklamekampagne, der skal forsøge at styrke deres position på lavprismarkedet.

(mere…)
Subscribe - få opdateringer på tråden
Notify of
0 Kommentarer
Inline Feedbacks
Se alle kommentarer
Kom et skridt foran
Vil du være fuldt opdateret på de seneste nyheder, anmeldelser samt trends og tendenser i mobilbranchen? Få de seneste vurderinger først i vores nyhedsbrev.
Gå til tilmeldingssiden
Vi dækker den bærbare teknologi – smartphones, tablets, smartwatches, forbrugerstof og bringer baggrundshistorier og guides. MereMobil.dk har en ambition om at være den primære kilde at gå til, hvis du ønsker viden om branchen, der hver dag har enorm betydning for os alle.
© 2024 MereMobil.dk. Alle rettigheder forbeholdt.
magic-wandarrow-right-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram